Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tykkää pikkuveljeni avovaimosta

Vierailija
10.09.2018 |

Ilman avokkiaan veljeni on mukava ja huumorintajuinen, mutta avokkinsa seurassa veljeni on kamala snobi ja tosikko. Jopa mun kaverit on huomanneet saman.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai

Vierailija
2/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitsekaan tykätä, pääasia että veljesi tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kyse vain työkaverista.

Vierailija
4/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta veljestäni miten paljon se teennäinen elämän tapa tämän ex-tyttiksen kanssa vei rahaa ja veljeni maksaa sitä laskua edelleen. Mutta minkäs teet. 

Vierailija
5/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan omasta veljestäni miten paljon se teennäinen elämän tapa tämän ex-tyttiksen kanssa vei rahaa ja veljeni maksaa sitä laskua edelleen. Mutta minkäs teet. 

Oliko veljesi aikuinen? Eikö hän siinä tapauksessa päättänyt asioistaan täysin itse? Toimitko hänen kukkaronsa vartiana? Olitko ja oletko hänen holhoojansa?

Valitsiko veli tyttöystävän itselleen vai sinulle? Saako hän ylipäätään tehdä omavaltaisia päätöksiä elämässään, vai täytyykö hänen hyväksyttää ne sinulla? Miksi?

Vierailija
6/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tämän tänne koska? Voihan Porvoo taas.

Vierailija
7/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko veljesi aikuinen? Eikö hän siinä tapauksessa päättänyt asioistaan täysin itse? Toimitko hänen kukkaronsa vartiana? Olitko ja oletko hänen holhoojansa?

Valitsiko veli tyttöystävän itselleen vai sinulle? Saako hän ylipäätään tehdä omavaltaisia päätöksiä elämässään, vai täytyykö hänen hyväksyttää ne sinulla? Miksi?

Vaikutat viisivuotiaalta :D

Vierailija
8/8 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerroit tämän tänne koska? Voihan Porvoo taas.

Koska mua ärsyttää, enkä voi purkaa sitä muualla

Ap