En tykkää pikkuveljeni avovaimosta
Ilman avokkiaan veljeni on mukava ja huumorintajuinen, mutta avokkinsa seurassa veljeni on kamala snobi ja tosikko. Jopa mun kaverit on huomanneet saman.
Kommentit (8)
Ei sun tarvitsekaan tykätä, pääasia että veljesi tykkää.
Tiedän tunteen. Kyse vain työkaverista.
Muistan omasta veljestäni miten paljon se teennäinen elämän tapa tämän ex-tyttiksen kanssa vei rahaa ja veljeni maksaa sitä laskua edelleen. Mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Muistan omasta veljestäni miten paljon se teennäinen elämän tapa tämän ex-tyttiksen kanssa vei rahaa ja veljeni maksaa sitä laskua edelleen. Mutta minkäs teet.
Oliko veljesi aikuinen? Eikö hän siinä tapauksessa päättänyt asioistaan täysin itse? Toimitko hänen kukkaronsa vartiana? Olitko ja oletko hänen holhoojansa?
Valitsiko veli tyttöystävän itselleen vai sinulle? Saako hän ylipäätään tehdä omavaltaisia päätöksiä elämässään, vai täytyykö hänen hyväksyttää ne sinulla? Miksi?
Ja kerroit tämän tänne koska? Voihan Porvoo taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko veljesi aikuinen? Eikö hän siinä tapauksessa päättänyt asioistaan täysin itse? Toimitko hänen kukkaronsa vartiana? Olitko ja oletko hänen holhoojansa?
Valitsiko veli tyttöystävän itselleen vai sinulle? Saako hän ylipäätään tehdä omavaltaisia päätöksiä elämässään, vai täytyykö hänen hyväksyttää ne sinulla? Miksi?
Vaikutat viisivuotiaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Ja kerroit tämän tänne koska? Voihan Porvoo taas.
Koska mua ärsyttää, enkä voi purkaa sitä muualla
Ap
Ai