Mitä maksaa ottaa tatuointi ja miksi persaukiset on niitä kaikkein tatuoiduimpia?
Kommentit (14)
Rahat menee niihin tatuointeihin ja siksi perse auki kokoajan. Taikaa tatskat olla 100-700€ .
Riippuu tatuoijasta, kuvan koosta ja esim. monimutkaisuudesta tehdä.
Liikeissä pääkaupunkiseudun ulkopuolella 50 euroa on yleensä pienin taksa.
Kotitatuoijen hintoja voi vain arvailla.
Kuuluisat ja hyvät tatuoijat maailmalla laskuttavat aika paljon. Esim. New Yorkissa tomiva Anil Gupta joitakin vuosia sitten laskutti kai n. 500 dollaria tunti.
Miksi luulet tatuoitujen olevan perseaukisia?
Riippuu minkälaisen ottaa. Jos tehdään monessa erässä isoa niin kahta tonnia maksaa. Mun lapaluusta lonkkaluuhun tatuointi oli n.800e ja 8 tuntia tehtiin yhdellä käynnillä.
Ainahan voi jättää vuokran maksamatta. Kyllä sillä asumistuella muutamat tatskat maksaa. First things first!
Ei pelkästään persaukisia, mutta persjalkoja myös..
Mulla 10 tatuointia, halvin 20 e, kallein 250 e. Tulot nettona 1700 e/kk
Kaikkein tatuoiduimmat taitaa kyllä olla niitä itse tatuointien tekijöitä, eikä nämä suinkaan mitään persaukisia ole. Ihan hyvä tuntitaksa ja hyvin myyvä tuote.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään persaukisia, mutta persjalkoja myös..
Persjalkainen mies! Haha! Hyvin sanottu!
Hyvien "hakkaajien" tatuoinnit maksavat maltaita.
Ei minulla olisi niihin varaa, mutta onneksi yksi nenäkoru riittää tässä "frikkiydessä".
Kieltämättä ihmetyttää. Kaverini (josta pidän kovasti) on pienipalkkainen lähäri, jolla aina rahapula ja velkaa joka suuntaan. Tatskoja on ja ilmestyy aina lisää. Tupakka on onneksi vaihtunut sähkötupakkaan, mutta siihenkin aina rahaa löytyy ja jos on unohtunut kotiin, voi ostaa uuden tuosta vaan.
Ne ovat "sijoittaneet" rahansa tatskoihin ja tupakkaan. Molemmat ovat kalliita. Tosin ne kirjoitusvirheiset, kammottavat tuhrut he ovat tehneet itse ja säästäneet siinä sievoisen summan.
Pelkäätkö että se sattuu?