Isyydentunnustus neuvolassa. Voiko isä lähteä heti tunnustuksen jälkeen ja itse jää vielä tarkastuksiin?
Meillä on ensi viikolla neuvolan isyyden tunnustus. Miehen pitäisi ehtiä mennä pitämään työhaastatteiluita. Yksi vaihtoehto on, että heti tehdään isyydentunnustus ekana ja mies lähtee sitten pois töihinsä. Minä jään sitten vielä yksin rutiinitarkastuksiin.
Katsookohan ne neuvolassa pahalla, jos isä vain käy ja häipyy?
Kommentit (19)
Ei kai sitä neuvolassa isyyttä tunnusteta???
Kyllä voi isä lähteä, kun paperityöt on saatu tehtyä.
No kerro etukäteen miehen aikatauluista. Kyllä neuvolassa ymmäretään, jos ei voi olla poissa töistä. Ei siellä ajatella, ettei mies ole raskaudesta ja lapsesta kiinnostunut ja jos ajateltaisiinkin niin mitä se tosiasioihin vaikuttaa. Ilmoitat vaan etukäteen, että mies ehtii käydä tunnustamassa vain nopeasti. Tai sitten menette pikaisesti naimisiin ennen kuin vauva syntyy niin ei tarvitse tunnustaa, mutta meneekö hankalaksi?
Lasun tekevät ja lapsi huostaan. Jeesus miten typeriä täällä kysellään.
Isyys tunnustetaan nykyään neuvolassa. Näin ollut vuodesta 2015
Taas yksi vahinkopentu väsättynä. Ei naimisissa, ukko työttömänä, kiireellä pois neuvolasta..
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi vahinkopentu väsättynä. Ei naimisissa, ukko työttömänä, kiireellä pois neuvolasta..
Mies oli menossa pitämään työhaastatteluita, ei itse haastatteluun. Eli vahvasti näyttää olevan työelämässä.
Kai ne neuvolassa ymmärtää, kun neuvola-ajat keskellä päivää on, että useimmat miehet tulee sinne kesken työpäivän. Eli eiköhän ymmärrä, jos on kiire takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän luki että miehen pitää ehtiä PITÄMÄÄN työhaastatteluita, joka viittaa siihen että mies on itse töissä ja haastattelee työnhakijoita. Eli ei taida ap:n ukko olla työtön...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vahinkopentu. Meillä on jo ennestään kaksi lasta. Ei vain olla saatu aikaiseksi mennä naimisiin. Mies menee siis pitämään työhaastatteluita työnhakijoille, koska on itse esimiesasemassa.
Vain hölmö tai sinisilmäinen mies tunnustaa. Todella kallis erehdys.
Tietysti voi lähteä. Miksi ei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vahinkopentu. Meillä on jo ennestään kaksi lasta. Ei vain olla saatu aikaiseksi mennä naimisiin. Mies menee siis pitämään työhaastatteluita työnhakijoille, koska on itse esimiesasemassa.
Mitä helevettiä se esimiesasema tähän liittyy? :D
Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö neuvoloissa nykyään isyyden tunnustuksia? Miksi?
Kyllä tehdään. Tehty jo muutaman vuoden. Kätevämpää niin. Ei tarvitse mennä erikseen lastenvalvojalle niin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helevettiä se esimiesasema tähän liittyy? :D
Uskomatonta.
Oisko ollut vaikka selitys sille, miksi mies tekee työhaastatteluja. Osa kun ei tajunnut, että mies tekee niitä ei ole menossa niihin haastateltavaksi. Ei tuossa mitään uskomatonta ollut.
Voitte sopia miehen kanssa niinkin että isyyden tunnustus hoidetaan perinteiseen tyyliin lastenvalvojalla lapsen synnyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ensi viikolla neuvolan isyyden tunnustus. Miehen pitäisi ehtiä mennä pitämään työhaastatteiluita. Yksi vaihtoehto on, että heti tehdään isyydentunnustus ekana ja mies lähtee sitten pois töihinsä. Minä jään sitten vielä yksin rutiinitarkastuksiin.
Katsookohan ne neuvolassa pahalla, jos isä vain käy ja häipyy?
Antaa luikkia karkuun. Ei ne ole moksiskaan.
Tehdäänkö neuvoloissa nykyään isyyden tunnustuksia? Miksi?