Mitä outoa tässä muka on?
Olen 18-vuotias nainen, asiani koskee seurustelemattomuutta ja siihen liittyvää ihmetystä. Joka päivä melkein saa kuulla ihmettelyjä siitä kun itseäni ei parisuhteet kiinnosta, ainakaan vielä, vanhemmat ihmiset toitottaa että nyt on parhaimmat vuodet meneillään joten nopeasti useita suhteita alle mutta kun en minä halua. Vanhemmat ja kaverit kyselee parisuhde statusta viikoittain, ei mitään uutta kerrottavaa koskaan mutta kumminkin kyselevät, ärsyttääkseen varmaankin. Onko muka siinä jotain outoa että seurustelu ei tässä iässä nappaa, haluan kehittää itseäni ja tuntea itseni ennen kuin opettelen tuntemaan jonkun toisen niin syvällisellä tasolla.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olen 18-vuotias nainen, asiani koskee seurustelemattomuutta ja siihen liittyvää ihmetystä. Joka päivä melkein saa kuulla ihmettelyjä siitä kun itseäni ei parisuhteet kiinnosta, ainakaan vielä, vanhemmat ihmiset toitottaa että nyt on parhaimmat vuodet meneillään joten nopeasti useita suhteita alle mutta kun en minä halua. Vanhemmat ja kaverit kyselee parisuhde statusta viikoittain, ei mitään uutta kerrottavaa koskaan mutta kumminkin kyselevät, ärsyttääkseen varmaankin. Onko muka siinä jotain outoa että seurustelu ei tässä iässä nappaa, haluan kehittää itseäni ja tuntea itseni ennen kuin opettelen tuntemaan jonkun toisen niin syvällisellä tasolla.
Osa ajattelee asiasta samoin kuin ap vielä vuosikymmenten päästäkin.
Ei ole tosiaankaan outoa. Ihmiset on erilaisia. Älä anna painostaa itseäsi, tiedät kyllä sitten kun on aika.
Ei mitään outoa. En itsekään halunnut 18v seurustella. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin ymmärrän ettei minusta silloin vielä olisi siihen ollutkaan. Vajaa kolmikympppisenä perustin perheen. Hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään outoa. En itsekään halunnut 18v seurustella. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin ymmärrän ettei minusta silloin vielä olisi siihen ollutkaan. Vajaa kolmikympppisenä perustin perheen. Hyvä näin.
Näin minäkin ajattelen. En todellakaan ole valmis ottamaan toista ihmistä elämääni kun se ei ole kunnolla edes alkanut. Ap
Nuuskamuikkusella oli Muumi kirjoissa arkkivihollinen, Puistonvartija ja puistotäti.
Joskus meidän sisällämme asuvat vastaavat joskus ympäristössä. Ihmiset jotka tekevät elämästä ilotonta. Kaikki on laitettu kaavoihin vain siksi kun pitää. Asiat pitää tehdä tietyllälailla ajattelematta miksi.
Itselläni vastaavat arkkiviholliset. Siis ihmiset joille kauhistus on syödä pyöreästä pöydästä kun ehdottoman oikeaoppista on syödä suorakaiteen muotoisesta pöydästä.
Kävin salilla ja nauratti sillä voisin kuvitella "Puistonvartija hemulin" kauhistuvan neliönmallisista painoista joita siellä oli.
Elämäsi on kyllä alkanut, mutta on turha siihen muita sekoittaa, jos et niin halua.
Ei siinä mitään outoa ole oot vielä nuori. Se on outoa että pitäisi seurustella seurustelemisen takia yleensä seurustellaan koska pitää toisesta niin paljon
Ei ole mitään outoa, seurustella ehtii myöhemminkin. Pidä hauskaa ja nauti nuoruudestasi ihan täysillä.
N46