Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi syy miksi en käy enää lenkillä, enkä salilla

Vierailija
06.09.2018 |

Joudun jatkuvasti kuuntelemaan rivouksia ja ehdotteluja. Siirryin metsään lenkkeilemään, mutta jostain syystä sinne alkoi ilmestyä itsensäpaljastelijoita ja puskar....reita. Nyt treenaan kotona ja juoksen työmatkat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Itse oon saanu lenkkeillä ihan rauhassa ja salilla käyn naisten puolella. Minkä tyyppiset miehet sulle on rivouksia huudellu ja asutko missäpäin?

Vierailija
2/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä niitäkin saleja, jotka on tarkoitettu vain naisille. Vai kuuletko sielläkin liikaa rivouksia? Yks kätevä keino on myös pitää kuulokkeita kuntoilessa, vaikkei ne päällä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se noinkin. Eikö ole naisten saleja? En tosin usko, että kunnollisissa paikoissa tarvitsee kuunnella mitää rivouksia.

Vierailija
4/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Itse oon saanu lenkkeillä ihan rauhassa ja salilla käyn naisten puolella. Minkä tyyppiset miehet sulle on rivouksia huudellu ja asutko missäpäin?

Ihan kaiken ikäiset, suomalaisen näköiset ja kuuloiset. Humalassa ja selvinpäin.

Asun Lahden keskustassa.

Pidän kuulokkeita ja kuuntelen musiikkia, mutta kuulen kuulokkeiden läpi.

Hyvä idea tuo naisten sali! Täytyypä selvitellä onko täällä niitä.

Ap

Vierailija
5/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaiken ikäiset, suomalaisen näköiset ja kuuloiset. Humalassa ja selvinpäin.

Asun Lahden keskustassa.

Ap

Missä kuntosalissa Lahdessa porukka treenaa humalassa? Ei kuulosta hirveen mukavalta mestalta.

Vierailija
6/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Minä olen käynyt salilla 20 vuotta, eikä minulle ole ikinä huudeltu rivouksia. Ja olen kuitenkin ihan sievä blondi, vaikka itse sanonkin. Aina on kohdeltu vain asiallisesti.

Vierailija
7/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen Lahdessa, eikä ole koskaan huudeltu rivouksia. Näkyy vain harmittomia lenkkeilijöitä. Ehkä voisit mennä eri suunnalle lenkille. Jos oikeasti näkyisi itsensäpaljastelijoita tms, niin niistähän pitäisi soittaa poliisille. Liioittelun makua.

Vierailija
8/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness24sevenillä käyn ite naisten puolella. Triossa näytti ainakin olevan googlen mukaan.

Vierailija
9/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Lahden keskustassa.

Ap

Missä metsässä kävit?

Vierailija
10/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, joko tää on provo tai ap on vainoharhanen tai joku seireeni. Mä vielä uskon, että salilla saattaa iskuyrityksiä tulla. Mutta se että itsensäpaljastelijat ilmestyvät metsään sen jälkeen kun ap alkaa lenkkeillä, kuulostaa jo kaukaa haetulta.

Vierailija
11/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilen Lahdessa, eikä ole koskaan huudeltu rivouksia. Näkyy vain harmittomia lenkkeilijöitä. Ehkä voisit mennä eri suunnalle lenkille. Jos oikeasti näkyisi itsensäpaljastelijoita tms, niin niistähän pitäisi soittaa poliisille. Liioittelun makua.

Kyllä niitä on, Radiomäen kentällä ja mäkikatsomon takana. Kaveri kertoi, että Kiveriössä ja Tonttilassa on myös.

On niistä soiteltukin poliisille ja henkilöt (ilmeisesti heitä on 2) on tunnistettu. Toinen liikkuu polkupyörällä.

Missäpäin itse lenkkeilet? Missä on rauhallista?

Joskus vuosia sitten lenkkeilin Mukkulassa. Siellä sai olla rauhassa.

Ap

Vierailija
12/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness24sevenillä käyn ite naisten puolella. Triossa näytti ainakin olevan googlen mukaan.

Trion 24seven on keskellä kauppakeskusta ja sinne näkee suoraan kauppakeskuksesta ja kadulta. Ei innosta! Muuten olisi kyllä hyvä (ja edullinen).

Ap

Vierailija
14/14 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trion 24seven on keskellä kauppakeskusta ja sinne näkee suoraan kauppakeskuksesta ja kadulta. Ei innosta! Muuten olisi kyllä hyvä (ja edullinen).

Ap

Ootko varma, että naisten puolellekin näkyy? Meillä naisten puolella ei ole ikkunoita joista näkisi sisälle. 😊