Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhee krapula, kello vasta näin vähän ja olo on karmea

Vierailija
04.09.2018 |

Kesämökille vetäydyin hieman huilaamaan viikko sitten. Nyt pitäisi alkaa himmailemaan mutta eihän tätä kestä millään!! Unilääkkeillä yritin siirtää aikaa eteenpäin mutta siitä tuli vaan ihan tokkura eikö pää selvennyt yhtään.
Ongelma on se, että tapana on ottaa heti puolenpäivän aikaan tukeva napsu. Siitä saa
Päivän käyntiiin. No nyt en ole ottanut enkä näe että miten tästä päivästä voi hengissä selvitä edes iltauutisiin.
Voi huokaus ja hiki ja huh huh.
T. Akateeminen virkanaisen lomalla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vieroitusoireet, ei krapula.

Vierailija
2/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovempien putkien jälkeen kannata kerrasta lopettaa. Itse olen aina varannut viikon siihen että vähitellen vähennän asteittain päivittäin juotujen alkoholiannosten määrää. Pääsee paljon pienemmällä tuskalla kuin jos lopettaa kuin seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet alkoholisti. 

Vierailija
4/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko normaalista kohtuukäytöstä? Tai jopa ihan alkoholittomasta elämästä?

Vierailija
5/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin säälittävää, ap. Toivottavasti oli provo.

Vierailija
6/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovempien putkien jälkeen kannata kerrasta lopettaa. Itse olen aina varannut viikon siihen että vähitellen vähennän asteittain päivittäin juotujen alkoholiannosten määrää. Pääsee paljon pienemmällä tuskalla kuin jos lopettaa kuin seinään.

Ganjalla on hyvä lopettaa ryyppyputki. Sillä lähtee ne pahimmat olot ja pystyy syömään ja ennenmuuta nukkumaan.

Vierailija
7/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-6-2 annoksen kuuri on melko toimiva.

Ryyppäyksen jälkeen ekana päivänä 12 olutta hissukseen tiputtelemalla, toisena päivänä 6 olutta joista ehkä kolme lataa just ennen yötä. Ja kolmantena "selvänä" päivänä pitäisi selvitä kahdella keskioluella.

Vierailija
8/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee, millä se on tullutkin. Lisää viinaa koneeseen!

Vierailija
9/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ap, Juo enemmän!

Vierailija
10/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Akateemiset osaa yleensä kirjoittaa

Vierailija
11/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäyksen jälkeen ekana päivänä 12 olutta hissukseen tiputtelemalla, toisena päivänä 6 olutta joista ehkä kolme lataa just ennen yötä. Ja kolmantena "selvänä" päivänä pitäisi selvitä kahdella keskioluella.

6-2-2 on parempi

Vierailija
12/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet alkoholisti. 

Itseasiassa sekakäyttäjä.

Vierailija
13/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6-2-2 on parempi

Mahdollisesti joo.

Vierailija
14/14 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne kovat huumeet on