Haluaisin että mies ja lapsi lähtisivät
Joulun aikaan kaksin ulkomaanmatkalle. Itse en sairauksien takia jaksa matkustaa ja tuo olisi 10v lapselle eka ulkomaanmatka. Olisiko hyvä idea?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Haluaako mies ja lapsi jouluna ulkomaille?
En nyt jouluaattoa tms tarkoita mutta ei ne ikinä halua ulkomaille. Lapsi vaan on luokkansa ainoa joka ei ole käynyt missään ja ajattelin että olisi jo aika lähteä reissuun.
Ulkomaanmatka on varmaan ok jos lapsi sitä itse haluaa, jos ei niin ehkä voitte tehdä yhdessä jonkun reissun kotimaassa koko perheen kesken? Matkoista jää (oletettavasti) kivoja muistoja, minusta on ollut kiva että koko perhe voi jakaa ne.
Miksi oletat heidän edes haluavan matkustaa ulkomaille? Kannattaisi kysyä ja keskustella asiasta, eikä heittäytyä pelkän oletuksen varaan.
No ettekös te ole sen miehen kanssa jo eronneet, niin mitä sinä puutut ex-miehesi ja lapsesi joulunviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaanmatka on varmaan ok jos lapsi sitä itse haluaa, jos ei niin ehkä voitte tehdä yhdessä jonkun reissun kotimaassa koko perheen kesken? Matkoista jää (oletettavasti) kivoja muistoja, minusta on ollut kiva että koko perhe voi jakaa ne.
Kotimaassa on niin paljon reissattu ettei siinä ole oikein mitään hauskaa enää. Kyllä voisivat hyvin lähteä ulkomaille.
Kappas, Ammattivalittajakin jälleen linjoilla. Kyllähän sinä voit lähteä mukaan reissuun, kävithän sinä Aruballakin! 😊
Ihan hyvä idea. Ilmoitat ideasi ja kuuntelet mitä isä ja lapsi sanoo. Ehkä ne tosiaan ei halua ulkomaille, niin miksi sinne pitäisi mennä jonkun toisen halun mukaan?
Haluaako mies ja lapsi jouluna ulkomaille?