Onko kukaan kokeillut oheneville hiuksille eläinten biotiinia.
- olis paljon edullisempaa. Mutta onko vaarallista ihniselle?
Kommentit (11)
Samaa biotiiniä se on kuin ihmistenkin valmisteissa. Täyteaineena on yleensä jotain viljaa eli ei vaarallista sekään. Annostuksessa kannattaa olla tarkka, tosin biotiini on vesiliukoista, joten yliaannostuksesta ei ole sen suurempia terveysriskejä.
Ainakin hevosihmisistä moni syö heppabiotiiniä.
Olen syönyt. Vaikka annostus on sama kuin edullisissa ihmisille tarkoitetuissa biotiineissa, niin ainakin minulla eläinten biotiini on toiminut paremmin. Tukka kasvaa, kulmakarvat tuuhenee ja kynnet vahvistuu. Kasvohen iho näyttää jo parin viikon jälkeen paremmalta. Otan alussa tupla-annoksen noin viikon tai kahden ajan ja jatkan sitten normaalilla annoksella. Syön kuurimaisesri pari kuukautta ja pidän sitten taukoa.
samaa biotiinia myydään ihmisillekin, mutta kalliimmalla. tosin biotiini auttaa vain jos elimistöllä on siitä puutetta, esim. ruokavaliosta johtuen. toisin sanoen voit myös syödä terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt. Vaikka annostus on sama kuin edullisissa ihmisille tarkoitetuissa biotiineissa, niin ainakin minulla eläinten biotiini on toiminut paremmin. Tukka kasvaa, kulmakarvat tuuhenee ja kynnet vahvistuu. Kasvohen iho näyttää jo parin viikon jälkeen paremmalta. Otan alussa tupla-annoksen noin viikon tai kahden ajan ja jatkan sitten normaalilla annoksella. Syön kuurimaisesri pari kuukautta ja pidän sitten taukoa.
Niissä biotiinivalmisteissa on yleensä mukana sinkkiä. Se on se joka siihen ihoon vaikuttaa parantavasti.
Olen kokeillut. Jonkin aikaa käytettyäni niitä mies huomautti, että minulle on kasvanut turkki selkään. Muutkin karvat siis villiintyivät kasvamaan kuin vain hiukset.
Vieras13 kirjoitti:
Olen kokeillut. Jonkin aikaa käytettyäni niitä mies huomautti, että minulle on kasvanut turkki selkään. Muutkin karvat siis villiintyivät kasvamaan kuin vain hiukset.
Mikseivät tekisikin niin, miten se aine osaisikaan vaikuttaa vain hiuksiin, muttei muihin ihokarvoihin. Kasvaako muuten ripset sillä merkittävästi?
Söin vuoden ja persekarvat piti ajaa ruohonleikkuria.Meni bensaa mutta kannatti.
Oon seurannut erään bloggarin eläinbiotiinin syömistä: hiukset kasvanut huimasti mutta myös naama täynnä karvaa, samoin kädet karvaranteineen kuin apinalla. Luulisi, että semmonen turkki ollut kesähelteillä hiostava 🤔.