Roxetten Joyride-levy toimii edelleen. Kyllä ne ruotsalaiset vain osaa! :o
Oikeasti ajan hammas ei ole nakertanut noista biiseistä palastakaan pois. Biisit toimii edelleen yhtä hyvin kuin ysärillä. Miten ruotsalaiset voi olla tuossa noin hemmetin hyviä? Onkohan mitään toivoa, että joskus saadaan Suomesta maailmalle saman luokan maailmanlaajuinen menestysbändi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Eivät keskittyneet palvomaan neuvostoliittoa?
Hmmm, Neuvostoliitto hajosi 1991, samana vuonna kuin Joyride ilmestyi! :o :o :o
Musta se musa on ihan yhtä teeskentevää kakkia kuin ilmestyessään. Marie narisee ja valittaa ja Perillä ei vaan ole lauluääntä.
Vierailija kirjoitti:
Musta se musa on ihan yhtä teeskentevää kakkia kuin ilmestyessään. Marie narisee ja valittaa ja Perillä ei vaan ole lauluääntä.
Ja mitä nyt reilut 60 miljoonaa myytyä levyä.
Kuuntele mieluimmin Eurythmicsiä. Siinä on parivaljakko, jonka musiikki on ihan toisella tasolla.
Ruotsi on tosiaan popin saralla menestynyt, suomella ei mitään mahikisia. En tiedä mistä se johtuu. Ilmeisesti rivikansalaiseen vaan puree tylsä, mitäänsanomaton pop jolla ei mitään mahdollisuuksia rajojen ulkopuolella.
Mutta täällä on musiikissa osaamista muilla saroilla, esim. metallimusa, Nightwish on tietenkin isoin nimi mutta Suomi tunnetaan kyllä metallimusiikista vaikka on toki ruotsissakin osaamista. Punkmusiikissa Suomesta tulee myös maailmankuuluja bändejä. Entä tiedätkö yhtään ruotsalaista klassista säveltäjää tai kapellimestaria? Aika monet klassisen musan harrastajat maailmalla tuntevat Sibeliuksen ja nykysäveltäjiäkin. Hanoi Rockskin pitää mainita.
Mulla on toi levy, pitääkin kokeilla, toimiiko CD-soitin vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä nyt reilut 60 miljoonaa myytyä levyä.
Justin Bieberillä yli 75 miljoonaa
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on tosiaan popin saralla menestynyt, suomella ei mitään mahikisia. En tiedä mistä se johtuu. Ilmeisesti rivikansalaiseen vaan puree tylsä, mitäänsanomaton pop jolla ei mitään mahdollisuuksia rajojen ulkopuolella.
Mutta täällä on musiikissa osaamista muilla saroilla, esim. metallimusa, Nightwish on tietenkin isoin nimi mutta Suomi tunnetaan kyllä metallimusiikista vaikka on toki ruotsissakin osaamista. Punkmusiikissa Suomesta tulee myös maailmankuuluja bändejä. Entä tiedätkö yhtään ruotsalaista klassista säveltäjää tai kapellimestaria? Aika monet klassisen musan harrastajat maailmalla tuntevat Sibeliuksen ja nykysäveltäjiäkin. Hanoi Rockskin pitää mainita.
Hanoi Rocks oli kyllä hyvä veto. Harmi että glam rockin kulta-aika on takana. Se oli oikeasti kova juttu aikoinaan. Jopa Axl Rose fanitti Mike Monroeta, ja se on kova juttu se!
Roxette levyt tuotettu viimeisen päälle kyllä. Kaikki kitarasoundit ja muut toimii tosi hyvin. Livenä yllättävän rokkaava bändi.
Vierailija kirjoitti:
Roxette levyt tuotettu viimeisen päälle kyllä. Kaikki kitarasoundit ja muut toimii tosi hyvin. Livenä yllättävän rokkaava bändi.
Kyllä. Ja kuulokkeilla erottuu todella upeat stemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kuvittele että tuollainen menestys syntyy oikeasti yhdessä yössä?! Kovaa työtä vuosikausia sitä ennen on takana noillakin...
Samaa mieltä olen, että on hieno levy. Minulla ikää kohta 50. Svenssonit osaa musiikin ja jääkiekon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai kuvittele että tuollainen menestys syntyy oikeasti yhdessä yössä?! Kovaa työtä vuosikausia sitä ennen on takana noillakin...
Niin, olihan ne jo megasuosiossa The Look -levyn myötä. Joyride sitten räjäytti lopullisesti pankin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä olen, että on hieno levy. Minulla ikää kohta 50. Svenssonit osaa musiikin ja jääkiekon.
Tuottivat 80-luvulla myös maailman ehkä parhaimman auton. Tenniksessäkin taisi olla 3-4 maailmanhuippua.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuu hyviä autoja tekivät myös. H&M ja IKEA ympäri maapalloa.