Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin syy mistä olet joutunut miehesi puhutteluun?

Vierailija
03.09.2018 |

???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinnostunut liian monesta asiasta. Vein sitten kiinnostukseni toiseen firmaan.

Vierailija
2/5 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mua alkaa tosissaan tympiä nämä sikamiesprovot! Eikö me naiset pystytä mistään muusta puhumaan, kuin haukkumaan miehiä!

Saman ilmiön olen huomannut, kun olen naisjoukossa. Keskitytään miesystävien haukkumiseen. Oikein vellotaan siinä.

Sitten kuuntelet jotain miesporukkaa. Puhuvat urheilusta ja autoista ja harrastuksista ja politiikasta ja leffoista jne.

Olen myös huomannut, että miehet puhuvat naisista kauniimmin, kuin naiset miehistä. Miehet puhuvat puolisoistaan kauniimmin kuin me omistamme. Paljon aikuismaisemmin.

Koska meistä tuli tällainen kalkattava kauhea, katkera noitajoukko??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies (jonka kanssa mulla oli ns. juttua) hermostui kun menin opiskelemaan ja jouduin rauhoitteleen sen perustellen hyvin, miksi naisen on hyvä kouluttautua (mies voi halvaantua, kuolla tms. ja ”naisten alat” on yleensä sellaisia joilla tutkinto on oleellinen, eikä naiset niin vaan lähde tiukan paikan tullen lautapojaksi raksalle).

Rauhoittui kyllä nopeasti, mutta jäi mieleen miten kiihtyneeseen tilaan hän tuosta asiasta meni.:D

Tuo oli vieläpä ainoa kerta ikinä, kun olen nähnyt kyseisen miehen hermostuvan yhtään mistään.

Vierailija
4/5 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitaisin lumiharjalla sen Mersusta sen tähtikeulamerkin huitsun nevadaan.

Ei kerran vaan kolme merkkiä meni, sitten meni mieheltä hermo!

Vierailija
5/5 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja mua alkaa tosissaan tympiä nämä sikamiesprovot! Eikö me naiset pystytä mistään muusta puhumaan, kuin haukkumaan miehiä!

Saman ilmiön olen huomannut, kun olen naisjoukossa. Keskitytään miesystävien haukkumiseen. Oikein vellotaan siinä.

Sitten kuuntelet jotain miesporukkaa. Puhuvat urheilusta ja autoista ja harrastuksista ja politiikasta ja leffoista jne.

Olen myös huomannut, että miehet puhuvat naisista kauniimmin, kuin naiset miehistä. Miehet puhuvat puolisoistaan kauniimmin kuin me omistamme. Paljon aikuismaisemmin.

Koska meistä tuli tällainen kalkattava kauhea, katkera noitajoukko??

Joidenkin naisten sosiaalinen oleminen on yleisestikin hyvin kurjuuskeskeistä ja ilmassa saattaa olla jopa tietynlaista kilpailua siitä, kuka on kärsinyt eniten.

Kellä on rankimmat kokemukset miehistä, kenen suhde on vaikein, kenen menkat on kivuliaimmat, kuka on kohdannut eniten ilkeitä ihmisiä, kellä on kovimmat itseinhot ja muutenkin kurjin elämä jne.

Omat ystäväni ei onneksi ole tuollaisia (en jaksaisi ollakaan sellaisten kanssa), mutta sivusta olen havainnut joidenkin naisporukoiden sosialisoinnin olevan hyvin kärsimyskeskeistä.

En osaa päättää, onko se koomista vai ärsyttävää.:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän