Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kivan miehen kans treffeille

Vierailija
03.09.2018 |

Tinder ja Suomi24 on kokeiltu ja molemmissa seksin vonkaajat niin näkyvästi esillä että en edes jaksa alkaa seulomaan ilmoituksia.
Oon 44 v ihan kaunis ja tosi kiva parilla ylikilolla varustettu urheilua harrastava hyvä kuntoinen työssä käyvä yhden teinin äiti. Ei riippuvuuksia en juo en polta ei edes velkaa. Tampereen seudulla. En käy baareissa enkä oikein muuallakaan. Töissä ja jumpassa ja ruokakaupassa käyn. Missä mä voisin tavata kivoja miehiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa haluta. Elämässä ei vaan aina saa kaikkea haluamaansa.

Vierailija
2/4 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen parhaat päivänsä nähnyt teinien yh. Siinäpä vasta saalis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja Suomi24 on kokeiltu ja molemmissa seksin vonkaajat niin näkyvästi esillä että en edes jaksa alkaa seulomaan ilmoituksia.

Oon 44 v ihan kaunis ja tosi kiva parilla ylikilolla varustettu urheilua harrastava hyvä kuntoinen työssä käyvä yhden teinin äiti. Ei riippuvuuksia en juo en polta ei edes velkaa. Tampereen seudulla. En käy baareissa enkä oikein muuallakaan. Töissä ja jumpassa ja ruokakaupassa käyn. Missä mä voisin tavata kivoja miehiä?

Huoli minut. Olen 41v mies, käyn juoksemassa ja alkoholinkäyttö on noin 3 kertaa vuodessa. En juokse ikinä baareissa, mutta ravintolassa käyn syömässä ja yksin on nihkeetä käydä syömässä. Hyvä työ ja tulen palkallani toimeen enemmän kuin paremmin. Oma asunto ja pukeudun siististi ja olen peruskomea. Peruskomean on sanonut naispuoleiset kaverit, jotka on jo naimisissa. En polta myöskään ja olen kokki ammatiltani, joten osaan lohduttaa varmasti huonoa päivääsi hyvällä safkalla ja ehkä elokuvalla. Lapsikaan ei ole haitta, koska minulla on 18 vuotias poika, joka on armeijassa. En harrasta yhdenillan juttuja, koska en saa niistä mitään iloa elämääni. Asun Helsingissä mutta muutan Tampereelle lokakuussa töiden takia. Asuntoni on myynnissä ja katselen Tampereelta juuri uutta asuntoa ja ajattelin aloittaa uuden elämäni siellä.

Vierailija
4/4 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden kaverin äiti oli sanonut että "lintujentähystystornissa tapaa miehiä!" että sinne! :D itse nauroin ja otin sen vitsinä, mutta ehkä se voi olla totta. 

Mitä järkevät miehet harrastaa? (en siis tiedä)

Tsemppiä ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi