Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen "ei ehdi" siivota kämppäänsä kunnolla?

Vierailija
02.09.2018 |

Niin että pölyä löytyy nurkista yms.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen?

Vierailija
2/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunisti tai viher- yleensä haisevat myös itse. koska maailma pelastettava on kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on muutakin tekemistä.

Vierailija
4/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupunut

Vierailija
5/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kommunisti tai viher- yleensä haisevat myös itse. koska maailma pelastettava on kiire.

jatkan: niistä omista nurkista eli Suomesta viis näitten edell mielestä, on kiire pitämään sossuluukkua auki ja Kelaluukkua tulijoille

Vierailija
6/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, fyysisesti sairas tai huonon organisointikyvyn omaava, etenkin pikkulasten vanhempi. Tai näiden yhdistelmät.

Sitten on laiskat p*skat, ei vähäinen ryhmä sekään

Vierailija
7/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt

Vierailija
8/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun ryhdyin yrittäjäksi ja tein/teen useita vuosia 50-100h työviikkoja niin en ole pahemmin siivoillut. Aiemmin olin hyvinkin siisti ihminen. Pitäisi varmaan hankkia siivooja. Tai vähentää työntekoa.

Vierailija
9/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on liian paljon tavaraa asunnon kokoon nähden. 

Saattaa olla syynä myös se että on muita kiinnostuksenkohteita kuin nurkkien nuohoaminen.

Vierailija
10/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on asiat tärkeysjärjestyksessä ja osaa priorisoida. Ketä ne villakoirat haittaavat? (Sinua ilmeisesti.)

Vierailija
11/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota kunnolla? Mikä tarkoittaa???

Vierailija
12/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka tehtävä ei ole miellyttää suomipoikaa.

Vierailija
13/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän pituus 9-13 tuntia, joka kolmas lauantai ja joka viides tai kuudes sunnuntai on työpäivä. Viikkovapaa viikon keskellä menee nukkumiseen ja laskujen maksamiseen, pyykkikin pestävä.

Vierailija
14/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla tarkistamaan tikulla.

Vierailija
15/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä - boheemi!

Vierailija
16/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehdi. Arki on niin kiireistä että joudun asettamaan asiat tärkeysjärjestykseen ja siinä sitten menee siivouksen edelle moni asia.

Joskus harmittaa ettei meillä ole kaikki paikat järjestyksessä mutta nyt vaan on näin. Enkä taatusti kuolinvuoteella sure sitä etten siivonnut tarpeeksi.

Vierailija
17/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden yliopistolle yleensä kello 8 ja tulen töistä 22 aikaan ja kaadun suoraan sänkyyn, just jaksan hampaat harjata. En käy täällä viikolla juurikaan kuin nukkumassa ja viikonloppuisin mulla on parempaa tekemistä, esimerkiksi esseet, tentteihin luku ja kuntosali niin joo, imuroin ehkä kerran kuussa. Harjalla otan näköalapaikat vähän useammin.

Vierailija
18/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ap, haluat musta tietää? Vähän laaja kysymys tuo ”millainen ihminen”?

Hirveän vähän on vapaata aikaa. Telkkarista (sis tallennukset) en esim oo heinäkuun jälkeen katsonut mitään.

Tällaista päämäärätöntä viihdeaikaa ehkä 10 min vuorokaudessa, myöhään illalla. Huomenna taas koulut, duunit, mummin sädehoito, ruoanlaitto, pennut ajoissa maate, hyvällä tuurilla suihku. Tai nousisko sitä varten 5.30? Ehkä varmempaa. Imuroida siihen aikaan ei valitettavasti voi.

Torstai vois tulla kyseeseen, kun voi tehdä etätöitä. Työt aamuhämärissä, siivous aamupäivällä. Vois toimia.

Öitä!

Vierailija
19/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehdi. Tai vaikka ehtisinkin niin on kyllä muutakin tekemistä. Lakanat vaihtuu säännöllisesti kerran viikossa ja keittiön siivoan joka päivä mutta voi mennä parikin viikkoa etten ota imuria edes kaapista. Eikä haittaa sitten yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme