Ärsyttävää kun mies tuli kotiin ja minulla ollut ikävä ja kiehnään kainaloss, miestä kiinnostaa sillähetkellä telkkarin katsominen
Tiedän että olen lapsellinen ja outo kun sisäisesti kiehun ja pahastun.
Olemme melko tuore pari ja suhde on erittäin hyvä, parempi kuin uskalsin toivoa.
Mutta mies ollut muutaman päivän työreissulla ja hain hänet lentokentältä kotiin.
Odotin innolla yhteistä iltaa, kuitenkin siis ihan arkista että pääsen hänen kainaloon sohvalle.
Käyttäydyin vihjailevasti, annoin ymmärtää että telkkarin katselu ei kiinnosta juuri nyt vaan aivan jokin muu☺️
Mies vastasi välillä pusuilla mutta jatkoi telkkarin katselua.
Tuli tunne että hänellä ei ole ollut minua niin kova ikävä kuin minulla, se tuntuu pahalta ja hieman suututtaakin.
Yritän olla sanomasta asiasta etten suutuspäissäni sano typerästi.
Tieten hän todenäköisesti nukkumaanmennessämme ehdottaa seksiä, mutta minulla on todella aikainen herätys. Tekisi siinätilanteessa mieli sanoa että hetkisiyten sinulla ei kiinnostanut, en minäkään nyt ala millekään koska on aamulla on aikainen herätys.
En aijo kuitenkaan näin sanoa.
Mutta mielessä liikkuu kyllä kiukkuisen naisen lapsellisuuksia. Minun on vaikeaa olla sanomatta jos jokin vaivaa.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
Kommentit (2)
Jep, ota suihin. Anna myös huomiota, niin mäki tänään tein ku miestä kiinnosti pelit ja hetiku lähti housut avautuu ni johan loppus.
Tiedät että olet lapsellinen, ja tiedät että tulet asiasta sanomaan koska se vaivaa sua.
Voi olla että olet siis lapsellinen .
Sano että haluat huomioo.
Piste.
Anna sitä myös itse. Äläkä täällä kitise.
Ota suihin niin kaikki on hyvin.