Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei heru ei

Vierailija
02.09.2018 |

Olen tapaillut miestä n. puoli vuotta ja nyt seksi on lopahtanut kokonaan. Alussakaan sitä ei paljoa ollut, koska meillä on niin erilaiset työajat, mutta kuitenkin pari-kolme kertaa viikossa. Nyt olen ollut yli kuukauden ilman. Miehellä ei tunnu olevan mielenkiintoa yhtään, haluaa vaan nukkua kanssani.
Tämä alkaa jo syödä itsetuntoa pikkuhiljaa, kun tuntuu etten kelpaa. Nytkin hän on töissä ja laitoin pikkutuhmaa viestiä ja hän sivuutti sen täysin ja puhui työasioistaan.
Miten saan hänet kiinnostumaan vai onko tämä jo ihan tuhoon tuomittua, kun näin alussa ei kelpaa enää kuin unikaveriksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halut eivät kohtaa, ei suhteestakaan tule mitään.

Vierailija
2/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo seksi elämänne tollaista ja lopahtanut? Ero!

Mä olen itte pitkässä suhteessa eikä todellakaan ensimmäiseen kymmeneen vuoteen ollut tollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itte pitkässä suhteessa eikä todellakaan ensimmäiseen kymmeneen vuoteen ollut tollaista.

Niin. En minäkään ole koskaan ollut suhteessa, jossa seksiä ei olisi.. ehkä tässä pitää lähteä eri suuntiin, kun on minulle kuitenkin niin tärkeää suhteessa. Harmittaa, kun muuten kaikki on hyvin.

Vierailija
4/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. En minäkään ole koskaan ollut suhteessa, jossa seksiä ei olisi.. ehkä tässä pitää lähteä eri suuntiin, kun on minulle kuitenkin niin tärkeää suhteessa. Harmittaa, kun muuten kaikki on hyvin.

Jos sulle seksi on tärkeää, niin ei kyl kannata jatkaa tollaista. Miten se tosta lisääntyisi? Mies haluu vaan nukkua sun kaa ja ei innostu sun pikkutuhmista viesteistä edes.

Vierailija
5/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle seksi on tärkeää, niin ei kyl kannata jatkaa tollaista. Miten se tosta lisääntyisi? Mies haluu vaan nukkua sun kaa ja ei innostu sun pikkutuhmista viesteistä edes.

Olet varmaan oikeassa.

Vierailija
6/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun kirjoittaisi vastaavaa niin tulisi hieman erilaisia vastauksia..

Vierailija
7/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Mies kun kirjoittaisi vastaavaa niin tulisi hieman erilaisia vastauksia..

Heh. Voi olla, en ole seuraillut niin tarkasti palstaa. Mutta minä nyt kuitenkin naisena päätin kysyä mielipiteitä/neuvoja täältä ja tällaisia sain. Toisaalta kun suhde on niin tuore, voisi kuvitella, että mies saisi samankaltaisia neuvoja, jos tulisi hakemaan näkökulmia tilanteeseensa. Pitkässä suhteessa ehkä erilaisia, voisin arvella.

Vierailija
8/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täysin mahdotonta sanoa tätä ääneen miehelle? Että kärsit seksin puutteesta? Mä en kestä, että muuten hyvät suhteet lopahtavat siihen, että jossain vauvasivustolla aihetta puidaan, mutta asianomaiselle ei kehdata sanoa mitään.

Vierailija
9/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et mulle heruu ens viikolla. Siksi hyvät fiilarit ilmassa.

Ohis

Vierailija
10/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täysin mahdotonta sanoa tätä ääneen miehelle? Että kärsit seksin puutteesta? Mä en kestä, että muuten hyvät suhteet lopahtavat siihen, että jossain vauvasivustolla aihetta puidaan, mutta asianomaiselle ei kehdata sanoa mitään.

Niin, ehkä tässä on minun kohdallani käynyt klassiset että oletan miehen tajuavan, että tarvitsen seksiä kun olen niin paljon ehdotellut vaikka se onkin sivuutettu. Olen sanonut alussa suoraan, että haluan ja tarvitsen seksiä ja olemme keskustelleetkin seksittömistä suhteista joita kumpikaan ei tuntunut ymmärtävän (tai niihin samaistuvan, miten tuon nyt muotoilisi). Silti olen tässä tilanteessa ja olen jotenkin hämmentynyt ja ulkona mukavuusalueelta.

Vierailija
11/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen et mulle heruu ens viikolla. Siksi hyvät fiilarit ilmassa.

Ohis

Toivottavasti mullekin

Vierailija
12/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se karju!

Vierailija
13/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehiä kutsutaan karjuksi, oriksi, nallekarhuksi jne. Ei toi tyyppi ansaitse nimitellä karjuksi ... tolla menolla tulevaisuus on aisurimeiningissä, jos suhde jatkuu ja jatkuu ... 

Vierailija
14/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on muutaman kuukauden ollut vähissä, niin suhde on tuhoon tuomittu. Oikeesti?!?

Tuolla perusteella joka toinen mies voisi lopettaa suhteensa. Eikö ennemmin kannattaisi puhua asiasta ja yrittää selvittää mitä taustalla on? Jos syy onkin se, ettei toista seksi vaan kiinnosta, niin sitten suosittelen eroa. Mutta jos vika on stressissä, terveysongelmissa tai muissa suhdeongelmissa, niin ne voi yleensä selvittää jos halua on.

Vierailija
15/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on muutaman kuukauden ollut vähissä, niin suhde on tuhoon tuomittu. Oikeesti?!?

Tuolla perusteella joka toinen mies voisi lopettaa suhteensa. Eikö ennemmin kannattaisi puhua asiasta ja yrittää selvittää mitä taustalla on? Jos syy onkin se, ettei toista seksi vaan kiinnosta, niin sitten suosittelen eroa. Mutta jos vika on stressissä, terveysongelmissa tai muissa suhdeongelmissa, niin ne voi yleensä selvittää jos halua on.

Miehellä on kyllä ollut stressiä viime aikoina, kun tekee paljon töitä. Mutta ei ole tulossa lähiaikoina tilannetta, että nuo työt vähenisi. Täytyy yrittää keskustella asiasta. Alkaa vaan olla jo epätoivoinen fiilis tästä pikkuhiljaa.

Vierailija
16/17 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tapaillut yhtä tyyppiä nyt kolme kuukautta. Sanoo, että pitää musta ja haluaa välillä seksuaalisesti. Vissii kaverikortti on nyt lykätty mulle. Itkettäis jollei naurattais. Pahinta tässä on, että mies on hyvä sängyssä kun haluaa. Ilmeisesti mä en vaan ole tarpeeksi haluttava, hyvä sängyssä ja kaikkea. Mä en miestä syytä, ei kaikki halua niin paljoa tai pidä toisia haluttavana. En tiedä, jos jois vaikka kännit tänää ja itkis vähän. Huomenna on jo aika päästää irti.

Ap:lle toteaisin, että liian lyhyt aika siihe, että jo tässä vaiheessa tulee seksin kanssa isoja ongelmia.

Vierailija
17/17 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon tapaillut yhtä tyyppiä nyt kolme kuukautta. Sanoo, että pitää musta ja haluaa välillä seksuaalisesti. Vissii kaverikortti on nyt lykätty mulle. Itkettäis jollei naurattais. Pahinta tässä on, että mies on hyvä sängyssä kun haluaa. Ilmeisesti mä en vaan ole tarpeeksi haluttava, hyvä sängyssä ja kaikkea. Mä en miestä syytä, ei kaikki halua niin paljoa tai pidä toisia haluttavana. En tiedä, jos jois vaikka kännit tänää ja itkis vähän. Huomenna on jo aika päästää irti.

Ap:lle toteaisin, että liian lyhyt aika siihe, että jo tässä vaiheessa tulee seksin kanssa isoja ongelmia.

Ei se vaan aina natsaa. Minä keskustelin aiheesta ja päädyttiin jatkamaan eri teille. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme