Kumpaan panostaisitte enemmän, häihin vai wanhoihin?
Eli menen naimisiin kuukautta ennen nyt tulevia wanhojen tansseja (tiedän, olen nuori mutten selittele asiaa tai syitä enempää täällä). Taloudellinen tilanteeni ei ole kauhean hyvä, eli nyt pitäisi alkaa jo säästämään. Olen katsellut kauniita wanhojenmekkoja sekä hääpukuja, ja saan molemmat varmaan ostettua erikseen (eli en joudu tanssimaan wanhoja hääpuvussani), mutta nyt mietin että panostanko laittautumisessa enemmän häihin vai wanhoihin? Häät ovat pienimuotoinen tilaisuus, eli ei mitään isoja juhlia tule. Wanhat ovat isompi tapahtuma (siis jos mietitään osallistujen määrää), mutta sitten taas hääpäivää todennäköisesti muistelen tulevaisuudessa enemmän.
Olen ajatellut, että molempiin eri asut, mutta sitten häihin ammattimeikkaajan tekemä meikki ja kampaus. Wanhoihin sitten itsetehty meikki (olen kohtuullisen hyvä meikkaaja) ja kampaus. Kuulostaako hyvältä suunnitelmalta?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Elämäm koulu.
Ei, vaan lukio.
Kumpi on sinulle tärkeämpi? Minulle olisi ehdottomasti häät.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sinulle tärkeämpi? Minulle olisi ehdottomasti häät.
Olen itsekin tullut siihen tulokseen, että häät, koska loppujenlopuksi niitä todennäköisesti muistelen enemmän tulevaisuudessa ja ovat merkittävämmät. Siksi ajattelenkin, että ammattimeikkaajan tekemä meikki ja kampaajalla kampaus, wanhoissa sitten molemmat itsetehty. ap
Olet vissiin näitä m a m uja, jotka menevät vanhempien pakottamina naimisiin juuri ja juuri täysikäisinä.
Yksittäisten juhlien sijaan jos mietit kokonaisuutta, tärkeämpi on että luet läksyt ja miten elämä ja suhteet muuten rakentuu. Jos miettii vaan yleisöä ja miltä ulospäin näyttää, kovin on köykäiset eväät.
Miksi häihin pitäisi panostaa enemmän jos vanhoissa on enemmän osallistujia?
Elämäm koulu.