Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet työksesi?

Vierailija
02.09.2018 |

Mitä palstailijat tekevät työkseen? Oletteko tyytyväisiä palkkaan ja työhönne yleensä? Jos pystyisit vaihtaa alaa/työpaikkaa, vaihtaisitko? Jos työsi on ikävää ja puuduttavaa, minkä voimalla jaksat arjessa? Onko työsi sellaista että ainakin kuvittelisit jaksavasi tehdä sitä eläkeikään asti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen linnunpelätti. En pidä, mutta tyydyn. 

Vierailija
2/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski. En ole tyytyväinen sen enempää palkkaukseen kuin työhönkään. En tule jaksamaan tätä eläkeikään asti. Opiskelen parhaillaan uutta ammattia. Ainoa millä jaksan on toivo uudesta työpaikasta eri alalla tai lottovoitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelumuotoilija. En ol tyytyväinen palkkaani, koska minulle ei makseta palkkaa.

Vierailija
4/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelumuotoilija. En ol tyytyväinen palkkaani, koska minulle ei makseta palkkaa.

Että mikä? O.O

Vierailija
5/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallialalla, aiemmin olin raksalla. Palkalla elää, mutta ei hurraamista. Työ on itsenäistä ja aika mukavaakin välillä kun tykkää käsillä tehdä. Toisaalta se on fyysisesti raskasta, ja tuntuu jo nuorella iällä vievän voimat, ei tuota eläkeikään taida jaksaa. Pitäisi varmaan kouluttautua johonkin uuteen alaan ettei jämähdä noihin hommiin.

Vierailija
6/6 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up