Mitä teet työksesi?
Mitä palstailijat tekevät työkseen? Oletteko tyytyväisiä palkkaan ja työhönne yleensä? Jos pystyisit vaihtaa alaa/työpaikkaa, vaihtaisitko? Jos työsi on ikävää ja puuduttavaa, minkä voimalla jaksat arjessa? Onko työsi sellaista että ainakin kuvittelisit jaksavasi tehdä sitä eläkeikään asti?
Kommentit (6)
Rekkakuski. En ole tyytyväinen sen enempää palkkaukseen kuin työhönkään. En tule jaksamaan tätä eläkeikään asti. Opiskelen parhaillaan uutta ammattia. Ainoa millä jaksan on toivo uudesta työpaikasta eri alalla tai lottovoitto.
Palvelumuotoilija. En ol tyytyväinen palkkaani, koska minulle ei makseta palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Palvelumuotoilija. En ol tyytyväinen palkkaani, koska minulle ei makseta palkkaa.
Että mikä? O.O
Metallialalla, aiemmin olin raksalla. Palkalla elää, mutta ei hurraamista. Työ on itsenäistä ja aika mukavaakin välillä kun tykkää käsillä tehdä. Toisaalta se on fyysisesti raskasta, ja tuntuu jo nuorella iällä vievän voimat, ei tuota eläkeikään taida jaksaa. Pitäisi varmaan kouluttautua johonkin uuteen alaan ettei jämähdä noihin hommiin.
Olen linnunpelätti. En pidä, mutta tyydyn.