Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri korostaa aina olevansa kotona Mac-käyttäjä. Nyt alkaisi jo riittämään!

Vierailija
02.09.2018 |

Työskentelemme avonaisessa huoneistossa, johon on tiputettu muutamia työpisteitä. Ei mikään varsinainen avokonttori, mutta lähellä sitä. Meillä on PC:t työkoneina. Mihinkään Maciin ei ole tarvetta. Työkaverillani on kotona Mac, ja hän muistuttaa siitä jatkuvasti! "Voi kun tämä Windows on hankala, minä kun olen mac-käyttäjä", "Olen mac-käyttäjä, vooii aaapuuuaaaa kun töissä _joudun_ käyttämään peeseetä! Voi minua!". Tarvitseeko tästä koko ajan muistuttaa? Onko tuo joku 10 vuoden takainen keino leikkiä sivistyneempää ihmistä? Ja minulla ei ole mitään Macia vastaan, päinvastoin - minullakin on sellainen kotona! En vain koe tarpeelliseksi kertoa sitä töissä kenellekään. Miksei sitä nyt ohimennen voisikin mainita, mutta enpä ole viitsinyt tämän showmiehen takia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kaukana mac-käyttäjistä! Heillä on jokin outo mieltymys tähän hedelmälogon sisältäviin laitteisiiin!!!!

Vierailija
2/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös mac käyttäjä ja ihan siitä syystä että en koskaan ilmeisesti tyhmyttäni ja taitamattomuuttani oppinut käyttämään pc laitteita. Mac on tarpeeksi yksinkertainen tälläiselle hölmölle kuin minä. 

Vierailija
4/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nämä Mac-käyttäjät jotka tuovat itseään esiin. Toitottavat vaan yhtiön mainoslausetta "Se vaan toimii". 

Toki järkeviä Mac-käyttäjiäkin olen tavannut, yleensä sillä tavalla että olen ollut vierailulla ja pyytänyt päästä käymään koneella ja silloin vasta huomannut koneen olevan hänellä Mac. 

Vierailija
5/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakko-oireinen häiriö luokitellaan ahdistuneisuushäiriöksi. Pääasiallisina oireina mieleen tunkeutuvat ajatukset ja toiminnot, joita on pakonomaisesti suoritettava ("olen Mac-käyttäjä").

Pakko-oireisesta häiriöstä on kyse silloin, kun oireet ovat toistuvia ja jatkuvia ja ne aiheuttavat merkittävää ahdistusta tai kärsimystä. Pakko-oireista häiriötä luonnehtii myös pakollisten ajatusten ja toimintojen liiallisuus ja epärealistisuus."

Vie sen pöydälle mielenterveyspalvelujen esite. Liimaat siihen Macin kuvan kanteen.

Vierailija
6/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea että Harmi. Ammatillisesti on todella tärkeää osata windows ohjelmat vaikka vaatiihan se toki enemmän käyttäjältä

Vierailija
7/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen työkaveri, enkä myöskään ole vaivautunut mainitsemaan, että olen käyttänyt Maccia kotona jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
8/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tyhmempikin oppii mäkin käytön, joo

Vierailija
9/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki tyhmempikin oppii mäkin käytön, joo

En nyt ymmärrä näitä, mitäs vaikeaa siinä Windowsin PERUSkäytössä on? Toki aina voi tehdä kaikenlaista vaativampaakin, koneella kuin koneella. Juu, myös sillä Macilla.

Vierailija
10/10 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Windows sellainen, että sitä sopii herjata vaikkei olisi käyttänyt aikaisemmin kuin helmitaulua.