Mies, millainen nainen on seksipommi? Ikäsi? Muuttuuko mieltymykset iän kanssa...
Ja AP tullut siihen tulokseen, että nuoret miehet kuolaa erittäin hoikkien naisten perään mutta vanhemmat sitten niiden ns MILFFien perään. Keski-ikäinen mies tykkää muodikkaista mutta normaalipainoisesta naisesta. Toki kiimaa pitää olla.
Nuoret tykkää tosi laihoista.
Totta.?
Kommentit (7)
Minulle kelpaa läski olise nuori tai milffi, myös timmi nuori, en ole niin nirso. Tavallinen tallukka vähemmän seksikäs oli nuori tai vanha
Vanhemmat tykkää laihoista, koska hoikkuus oli heidän nuoruudessaan in ja sen lisäksi hoikkuus symbolisoi nuoruutta muutenkin.
Tosi nuoret miehet tykkää kyllä laihoista mimmeistä, koska teinitytöt on laihoja. Luulen heidän olevan eniten ylipainoisuutta vastaan. Pyöreä peppu on hyvä, koska se on muodikas.
Mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä vähemmän ulkonäöllä on merkitystä, mutta toki tindereissä ym. se merkkaa väkisinkin, koska ihmisestä ei muuta tiedä.
Aika usein ihminen mieltyy sellaiseen naiseen, joka on ollut tosi hot heidän omassa nuoruudessaan. Siksi keski-ikäinen mies voi fanittaa vaikkapa Julia Robertsia, kun taas parikymppinen katsoo mielellään esim. Amber Heardia.
Kaikista klassisin kauneus ei katso ikää, vaan on määriteltävissä lähes tieteellisesti.
Fyysisesti olen tykännyt suurinpiirtein normaalipainoisista, tavallisista naisista. Iän myötä olen kiinnittänyt enemmän huomiota vuorovaikutukseen ja kemiaan. Pelkkä liha ei jaksa kauaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat tykkää laihoista, koska hoikkuus oli heidän nuoruudessaan in ja sen lisäksi hoikkuus symbolisoi nuoruutta muutenkin.
Höpö höpö, älä profiloi kun et mitään mistään tiedä.
Peppua ja reittä pitää olla, eikä pieni pömppövatsakaan pahasta ole.
Lämmin hellä ja pehmoinen on vanhan mieleen.
Typo: muodokkaista!