Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Edesmenneen äitini kova kohtalo mietityttää
01.09.2018 |
Sairasti monenlaisia mielenterveysongelmia,oli mm useamman kerran psykoosissa. Aina sairaseläkkeellä,vain nuorena vähän aikaa töissä. Viimeiset 10v oli paha dementtia eikä muutaman loppuvuoden aikana tunnistanut ketään. Miksi joillakin on elämä pelkkää sairautta ja tuskaa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elämä on paskaa. Mikäli tajuan meneväni riittävän huonoon kuntoon minulle tapahtuu jokin näppärä onnettomuus.
Alue: Aihe vapaa
Elämä on. Turha mennyttä vonkua.