Suosittele suomalaista hotellia sen aamiaisen perusteella!
Minkä hotellin aamiaiseen olette olleet tyytyväisiä?
Ulkomailla olen törmännyt parhaisiin aamupaloihin. Niistä löytyy monipuolisesti hedelmiä, leipää (ja tärkeintä: croissantteja!), jogurtteja, lämmintä aamupalaa (jopa paikanpäällä kokin valmistamana), jälkiruokaa sekä mehua (mieluiten tuoreena) ja kahvia/teetä.
Löytääkö tällaista Suomesta?
Kommentit (19)
Itse tykkään klaus k:n aamupalasta, mutta olen aina tilannut sen vain huonepalvelun kautta, joten en tiedä, onko ruuhkainen. Koostumukseltaan kuitenkin juuri mainio.
Hiltoneissa on tosi runsaat aamupalat, kaikkea löytyy. Omat suosikkini silti lilla roberts ja hotelli haven, vähemmän tiskimetrejä mutta kaikki superhyvää ja kauniisti esillä.
Arctic light hotel Rovaniemi.
Noita esittämiisi munakkaan paistoa yms löytyy monesta tavishotellista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle aamupala hotellissa on turha, koska juon aamulla vain pari kuppia kahvia.
Minä taas kuulun niihin, joille hotellin aamupala on yksi reissun kohokohdista. :) Ap
On outo kysymys. Noi luettelemasi aamiaiskamat on ihan perussettiä, jopa kohtalaisen yksinkertainen kattaus.
Vierailija kirjoitti:
On outo kysymys. Noi luettelemasi aamiaiskamat on ihan perussettiä, jopa kohtalaisen yksinkertainen kattaus.
Minä taas en ole törmännyt kovinkaan monessa paikassa oikeasti hyvään aamiaiseen. Tyypillistä on, että on vähän sitä sun tätä, mutta laatu on kehnoa ja yleensä valikoimakin ontuu. Ap
näistä olen pitänyt helsingissä:
-radisson blue
-helka
-torni.
Crowne Plaza, Radisson Turku, Art Glo
Radisson Royal Helsinki
Clarion Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle aamupala hotellissa on turha, koska juon aamulla vain pari kuppia kahvia.
Minä taas kuulun niihin, joille hotellin aamupala on yksi reissun kohokohdista. :) Ap
Hauska huomata tosiaan, kuinka olemme erilaisia. Minulle nyt ruoka ei muutenkaan meinaa muuta kuin nälänpoistajaa. Voin aivan hyvin syödä jollain reissulla vaikka viikon kaurapuuroa, kunhan vain näkee erilaisia paikkoja ja erilaista elämää ja tutustuu uusiin ihmisiin.
Joten aamupala ei merkitse mitään. Toki voin syödä sen, jos tiedän, että seuraavaan ateriaan menee kauan aikaa, vaikka aamulla ei ruoka maistukaan.
Ehdottomasti Hilton Strand Kaisaniemi Helsinki, parempi kuin esim. Kämp.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos informatiivisesta viestistäsi. Tämä keskustelu on nyt laadukkaampi arvokkaan viestisi ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Oulun Radisson Blue
Samaa olin tulossa sanomaan. Niin paljon ruokaa tarjolla että kaikkea ei jaksa edes maistaa.
Arctic Light Rovaniemi
Aivan mielettömän upea Sara La Fountainin suunnittelema aamiainen. Paljon olen matkustanut maailmalla, yhtä upeaa ei ole ollut toista. Riittää syyksi mstkustaa Rovikselle tuohon hotelliin. Silmäniloa ja iloa vatsalle:)))