Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele suomalaista hotellia sen aamiaisen perusteella!

Vierailija
01.09.2018 |

Minkä hotellin aamiaiseen olette olleet tyytyväisiä?

Ulkomailla olen törmännyt parhaisiin aamupaloihin. Niistä löytyy monipuolisesti hedelmiä, leipää (ja tärkeintä: croissantteja!), jogurtteja, lämmintä aamupalaa (jopa paikanpäällä kokin valmistamana), jälkiruokaa sekä mehua (mieluiten tuoreena) ja kahvia/teetä.

Löytääkö tällaista Suomesta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aamupala hotellissa on turha, koska juon aamulla vain pari kuppia kahvia.

Vierailija
2/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajatorppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään klaus k:n aamupalasta, mutta olen aina tilannut sen vain huonepalvelun kautta, joten en tiedä, onko ruuhkainen. Koostumukseltaan kuitenkin juuri mainio.

Vierailija
4/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämp

Vierailija
5/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiltoneissa on tosi runsaat aamupalat, kaikkea löytyy. Omat suosikkini silti lilla roberts ja hotelli haven, vähemmän tiskimetrejä mutta kaikki superhyvää ja kauniisti esillä.

Vierailija
6/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arctic light hotel Rovaniemi.

Noita esittämiisi munakkaan paistoa yms löytyy monesta tavishotellista.

Vierailija
7/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aamupala hotellissa on turha, koska juon aamulla vain pari kuppia kahvia.

Minä taas kuulun niihin, joille hotellin aamupala on yksi reissun kohokohdista. :) Ap

Vierailija
8/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outo kysymys. Noi luettelemasi aamiaiskamat on ihan perussettiä, jopa kohtalaisen yksinkertainen kattaus.

Vierailija
9/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outo kysymys. Noi luettelemasi aamiaiskamat on ihan perussettiä, jopa kohtalaisen yksinkertainen kattaus.

Minä taas en ole törmännyt kovinkaan monessa paikassa oikeasti hyvään aamiaiseen. Tyypillistä on, että on vähän sitä sun tätä, mutta laatu on kehnoa ja yleensä valikoimakin ontuu. Ap

Vierailija
10/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä olen pitänyt helsingissä:

-radisson blue

-helka

-torni.

Vierailija
11/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowne Plaza, Radisson Turku, Art Glo

Vierailija
12/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radisson Royal Helsinki

Clarion Helsinki

Vierailija
13/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Radisson Blue

Vierailija
14/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kuulun niihin, joille hotellin aamupala on yksi reissun kohokohdista. :) Ap

Hauska huomata tosiaan, kuinka olemme erilaisia. Minulle nyt ruoka ei muutenkaan meinaa muuta kuin nälänpoistajaa. Voin aivan hyvin syödä jollain reissulla vaikka viikon kaurapuuroa, kunhan vain näkee erilaisia paikkoja ja erilaista elämää ja tutustuu uusiin ihmisiin.

Joten aamupala ei merkitse mitään. Toki voin syödä sen, jos tiedän, että seuraavaan ateriaan menee kauan aikaa, vaikka aamulla ei ruoka maistukaan.

Vierailija
15/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Hilton Strand Kaisaniemi Helsinki, parempi kuin esim. Kämp.

Vierailija
16/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos informatiivisesta viestistäsi. Tämä keskustelu on nyt laadukkaampi arvokkaan viestisi ansiosta. 

Vierailija
17/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun Radisson Blue

Samaa olin tulossa sanomaan. Niin paljon ruokaa tarjolla että kaikkea ei jaksa edes maistaa.

Vierailija
18/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lilla Roberts

- F6

Vierailija
19/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arctic Light Rovaniemi

Aivan mielettömän upea Sara La Fountainin suunnittelema aamiainen. Paljon olen matkustanut maailmalla, yhtä upeaa ei ole ollut toista. Riittää syyksi mstkustaa Rovikselle tuohon hotelliin. Silmäniloa ja iloa vatsalle:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi