Lue keskustelun säännöt.
Hienoo, saan yhden m*****n liemeen ja syvälle!
03.05.2006 |
Ihan itte on asiat tehny niin et päästään hirttämään se omaan köyteensä. JEEE!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pääsen tekemään rikosilmotuksen ainakin tyypistä ittestään. Täytynee jutella juristille asia et tietää millai homma etenee. Olis maksanu velkansa niinku sovittiin...
Haitat mitä olis voinu mulle tulla tästä tempusta on aikamoiset, joten voi olla et ei selviä pelkällä sormen heristyksellä.