Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkules kun taaskaan eivät terveyskeskuksessa auta!!!!

Vierailija
03.05.2006 |

Pienellä lapsella nyt 4päivää ollut ripulia. Ei siinä mitään, mutta lapseni mummolla eli äitilläni todettiin juuri joku bakteeri jonka oli saanut/tuonut mukanaan turkin matkalta. Siinä oli oireena siis ripuli. Äitini sai siihen lääkkeet(antibiootti kuurin). Soitin eilen arvauskeskukseen ja kerroin tilanteen ja sen että lapseltani olisi hyvä ottaa kakkanäyte ja pois sulkea sen bakteerin mahdollisuus, mut eiii... Ei kuulema nyt kerkiä, on niin ruuhkaa että koittakaa nyt vaan pärjätä, siellä sanottiin. Mitä HELVETTIÄ!! Mitä jos lapseni ripuli johtuukin tästä bakteerista??? Se tarvitsee siihen lääkkeet!! Mitä siis tehdä??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi ja pysyykö neste sisällä? Mikä on lapsen yleisvointi?

Vierailija
2/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan paikan päälle! Ja istut siellä niin kauan, että saat palvelua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi