Missä ajassa pettäjä eroaa kumppanistaan, kun rakastaa toista?
Kauanko salasuhteet kestäneet, ennenkuin varattu eronnut ja ryhtynyt kunnon suhteeseen salarakkaansa kanssa?
Ja turha moralisoida, en ole itse tällaisessa tilanteessa. Mielenkiinnosta vaan kyselen.
Kommentit (21)
En osaa sanoa, kun ei ole kokemusta. Ex-miesystäväni myös luuli, että jos pettäisin olisin myös hänen kanssaan sitten. Eihän se niin mene.
Ei välttämättä koskaan. Kun se oma tuntuukin niin hyvältä ja turvalliselta ja suhde sen uuden kanssa ei välttämättä kestäisi.
Siis, niissä harvoissa tapauksissa, kun näin on käynyt? Minua kiinnostaa enemmän, missä ajassa se kakkosnainen yleensä saa huomata maistavansa omaa lääkettään, eli äijällä on taas uusi kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Kiinni jäätyään
Eikä aina silloinkaan, jos kumppani antaa anteeksi.
Oman yhden kokemuksen mukaan n. puoli vuotta. Mies erosi vaimostaan kun sanoin, etten halua nähdä enää ennen kuin on hoitanut asiat vaimonsa kanssa loppuun. Muuten olisi varmaan jatkanut kämppiselämää hamaan tulevaisuuteen.
Jos oikeasti rakastaa toista niin ennemmin tai myöhemmin se oma suhde kariutuu ihan taatusti. Eri asia taas se jos se toinen on hetken huvitus, ei oma suhde sillon välttämättä siitä niin kärsi.
Silloin kun vaimo potkaisee miehen ulos kodistaan, eikä suostu ottamaan takaisin, vaikka mies anelee. Siinä vaiheessa kelpaa uusi vakimesta ainakin joksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis, niissä harvoissa tapauksissa, kun näin on käynyt? Minua kiinnostaa enemmän, missä ajassa se kakkosnainen yleensä saa huomata maistavansa omaa lääkettään, eli äijällä on taas uusi kierroksessa?
Meni noin 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla salasuhde ja olen rakastunut uuteen. Ei kuitenkaan aikomustakaan jättää omaa perhettä sen vuoksi :) Never say never, mutta aika epätodennäköistä on, että koskaan kunnollista suhdetta aloittaisimme.
Ja kakkosnainen ja oma lääke. Niin, minä olen tahollani myös naimisissa joten yhtä lailla rakastajani on mulle kakkosmies. Molemmat tietää missä mennään ja mitkä asiat taustalla vaikuttaa, siksi on mahdotonta, että pitäisi "maistaa omaa lääkettä" kun olemme sopineet ihan jo salasuhteemme alussa että emme kahlitse toisiamme koskaan, vaan molemmilla on nyt ja tulevaisuudessa ihan oikeus määrätä omasta kehostaan. Siinäkin tilanteessa jos meille joskus muodostuisi ihan oikea suhde.
Viestiteltiin ja soiteltiin rakkaan kanssa 13 päivän ajan, kunnes ilmoitin exälle haluavani eron. Uudesta suhteesta en kertonut, kun ei kuulunut hälle. Olimme exän kanssa pari vuotta kuin kämppäkaverit. Ex ei halunnut edes nukkua kanssani. Muuttamistani venytin jostain ihme syystä tai vaikeaahan se lopullinen ero oli lasten vuoksi. Muutin sitten, kun ex sai tietää suhteesta kuusi viikkoa erohaluni ilmoittamisesta. Virallinen erohakemus oli jo tuolloin tehty.
Pettäjä en tunne olevani. Rakastumiselleni en mitään voinut ja yritin toimia reilusti. Avioliittoni oli surkea.
kääkle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni noin 2 vuotta.
Kyllä! Pari vuotta ja pieniä lapsivartaloisia aasialaisia naisia alettiin jälleen fanittamaan pakkomielteisesti. Sairas on sairas - pysyvästi.
Pari viikkoa me tapailtiin ja sitten mies muutti luokseni samalla matkalla kun vei avioeropaperit.
Lähipiirissä seurasin moista tilannetta ja siihen meni puolitoista vuotta. Me sivustaseuraajat oltiin kyllä varsin ällistyneitä, että se ero oikeasti tapahtui ja kuulemma kiinni jäämättä (totuushan voi olla toinen).
Vierailija kirjoitti:
Viestiteltiin ja soiteltiin rakkaan kanssa 13 päivän ajan, kunnes ilmoitin exälle haluavani eron. Uudesta suhteesta en kertonut, kun ei kuulunut hälle. Olimme exän kanssa pari vuotta kuin kämppäkaverit. Ex ei halunnut edes nukkua kanssani. Muuttamistani venytin jostain ihme syystä tai vaikeaahan se lopullinen ero oli lasten vuoksi. Muutin sitten, kun ex sai tietää suhteesta kuusi viikkoa erohaluni ilmoittamisesta. Virallinen erohakemus oli jo tuolloin tehty.
Pettäjä en tunne olevani. Rakastumiselleni en mitään voinut ja yritin toimia reilusti. Avioliittoni oli surkea.
Kaikille miehille, jotka pettäneet ja eronneet sen seurauksena sekä menneet yhteen uuden kanssa.
Terve, mitäs vässykät. Ihastumisia mullakin ollut, mutta selkäranka on kunnossa. Perhe-elämä voi hyvin. T: Ydinperheen lasten isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille miehille, jotka pettäneet ja eronneet sen seurauksena sekä menneet yhteen uuden kanssa.
Terve, mitäs vässykät. Ihastumisia mullakin ollut, mutta selkäranka on kunnossa. Perhe-elämä voi hyvin. T: Ydinperheen lasten isä
Hehe, kova elämä, kun tuli heti kritiikkiä. Ai niin, eihän kukaan voi ymmärtää tätä kohtaloa ja kuinka sitä ollaan sielunkumppaneita ym. skeidaa. Huutonaurut perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on defenssit kovat! Kukakohan ihastuksista meni noin raskaasti ihon alle. Toivon että saat vielä joskus rakastaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on defenssit kovat! Kukakohan ihastuksista meni noin raskaasti ihon alle. Toivon että saat vielä joskus rakastaa ❤️
Sorry honey, ei ihan osunut. Kaverilla draamaa, siks näitä lueskelen. Samat lässytykset.
Lähes aina 16 päivää ja 8,5 tuntia. Tämä on fakta ja helppo ennustaa, koska kaikki ihmiset ja ihmissuhteet ovat samanlaisia.
Kiinni jäätyään