Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele kantoreppua tai rinkkaa

03.05.2006 |

Hei!

Haluaisimme hankkia tytöllemme (ikää 9 kk, painoa n 7 kg) kantorepun tai mahdollisesti rinkan. Liinailu on tuntunut vaikealta enkä ole siinä onnistunut. Nyt kuitenkin tekisi mieli metsään lenkkeileen koiran ja lapsen kanssa. Kaupassakaan tyttömme ei tahdo viihtyä kärryn kaukalossa. Kaipaankin vinkkhä, kumpi kannattaisi hankkia rinkka vai reppu? Minkä merkkistä olette käyttäneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyimme Deuterin rinkkaan. Mies on " harrastanut" vaeltamista ja tarkoitan vähintään kolmen viikon reissuja maastossa, missä ei ole valmiita polkuja. Hän on äärettömän tarkka siitä millainen rinkan pitää selkään olla. Kiersimme ja koitimme varmaankin kaikki myynnissä olevat mallit, jossain painoi rauta selkään ja olkapäille tuli painoa (tekee alta aikayksiön hartiasäryn), ei ollut riittävästi säätöjä jne. Ehdottomasti paras oli Deuterin, vaikkakaan ei halvin.

Nyt on käytössä jo toisella lapsella ja pois en tule koskaan myymään. Metsässä on kiva kävellä kun kädet jää vapaaksi ja meillä tyttö nauttii tosi paljon rinkassa olosta. Pihatöitäkin teen rinkan kanssa.

Vierailija
2/2 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patapum kantoreppu on ollut meillä nyt muutaman päivän käytössä ja on todella hyvän tuntuinen. Sekä minä lyhyenä ja mieheni pitkänä tyyppinä saavat sen sopivaksi ja vauva istuu tosi napakan oloisesti siinä. 5 kk lähtien voi pitää etupuolella, kun vauva istuu ilman tukea niin selässäa aina 20 kg asti (löytyy myös taaperomalli joka menee vielä pidempään).

Ergoa on kovasti kehuttu, en ole kokeillut. Patapum kait aika samanlainen, mutta halvempi (sain sen itse tarjouksesta 45 euroa, normaalisti kai n. 60 euroa), siksi päädyimme siihen ja olemme erittäin tyytyväisiä! Mekin harrastamme vaellusta ja retkeilyä, ja Patapum saa hyväksyntämme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla