Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla ihan jäätävää väsymystä iltapäivällä?

Vierailija
30.08.2018 |

Mun pitäis tehdä vielä hetki töitä, mutta oon ollut jo monta tuntia aivan kuolettavan väsymyksen kourissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta johtuu siitä kun olen aloittanut uuden työn. Varmasti parin viikon päästä väsymys vähenee.

Vierailija
2/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen itse tehokkain aikaisin aamulla ja koko aamupäivän. Iltapäivällä alkaa oikeesti väsyttää ihan sikana, kun on aamu kuudesta touhunnut menemään täysillä. Siis siinä ehkä kolmen aikaan alkaa tulla se kauhea väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mä en ole tehokas ollenkaan, oon koko ajan väsynyt, mutta iltapäivällä tulee niin älytön väsymys, että meinaan kaatua.

Ap

Vierailija
4/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt jäätävä ole, kävin just saunassa. Vähän ramasee vaan.

Vierailija
5/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuo silloin, jos olen käynyt seisovan pöydän lounaalla. Vaikka ottaisi ruokia vain minimaalisen vähän kutakin, tulos on aina sama. Olen ratkaissut tämän asian niin, että otan töihin jonkun mikrossa lämmitettävän eines- tai pakasteruuan, enkä muuta. Salaatit ja leivät syön sitten kotona vasta.

Vierailija
6/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos a) en ole syönyt lounasta ja verensokerit alhaalla tai b) olen syönyt jotain pastaa tms. hiilaripitoista lounaalla.

Vierailija
7/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en muista että olisi ollut kouluaikojen jälkeen tuollaista. Koulussa muistan joskus nuokkuneeni iltapäivällä. Olen virkeä ja energinen koko päivän, väsyttää vasta illalla. Uskon että hyvin nukutut tarpeeksi pitkät (n. 8h) yöunet, terveellinen ruokavalio ja aktiivinen liikunnallinen elämä on tähän syynä omalla kohdallani. En väitä että aloittaja olisi jotenkin laiska ja söisi epäterveellisesti, puhun vain omasta puolestani.

Vierailija
8/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa viikon ajan syödä lounaalla vain salaatteja ja lihaa (kalaa, mitä onkin tarjolla). Jätä siis pois peruna, riisi, pasta , leipä ja jälkiruoka. Tämä poistaa iltapäiväkooman yleensä totaalisesti.

Vierailija
9/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa viikon ajan syödä lounaalla vain salaatteja ja lihaa (kalaa, mitä onkin tarjolla). Jätä siis pois peruna, riisi, pasta , leipä ja jälkiruoka. Tämä poistaa iltapäiväkooman yleensä totaalisesti.

Mä välttelen tosi paljon pastaa/riisiä/perunaa lounaalla, koska saan niistä hirveen kooman. Ei mulla tää kooma lounaan jälkeen tule, vaan myöhemmin.

Ap

Vierailija
10/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin että kauhee väsymys iskee jos en ole syönyt aamupalaa (vaikka siis oon syönyt lounaan). Joten syön nyt joka aamu, että pysyn hereillä iltapäivällä töissä, vaikka ei olisi nälkä aamulla. Lounaalla ei sitten niin väliä, se ei tunnu vaikuttavan tähän kuvioon.

Vierailija
11/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama juttu. Riippumatta päivän ruoakailuista. Ja siitä onko töissä tai vapaalla. 16 aikaan iskee tilttausväsymys. Ihan pybästä.