Mistä löytää rakastaja?
En halua rikkoa perhettä, mutta nyt huomiotta oloa saa riittää. Haluan luotettavan rakastajan, joka on vastaavanlaisessa tilanteessa. Baareista en halua lähteä hakemaan ja haluaisin pidempi aikaisen suhteen mistä kummatkin nauttivat(Intohimo, jännitys ja toisen huomioon ottaminen) Mistä niitä löytyy? (Toivottavasti täältä)
Mitä toivon häneltä
- Yli 30v
- Varattu
- Asuu pääkaupunkiseudulla
- Pitää huolta itsestään
Täällä mies 35v, komea ja urheilullinen Helsingistä
Kommentit (13)
Rakastaja, rakastajatar, minor details.
Lataa vain se Grindr, tuskin puolisosi (?) sitä käyttää (?)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mistäpä tilata toinen ihminen, joka kokee intohimoa sinua kohtaan, mutta tyytyy kuitenkin jakamaan sinut perheesi kanssa.
Voisikohan niitä tilata jostain ja sitten säilyttää kellarikomeron kaapissa ja ottaa esille ihan vaan tarpeeseen?
Aika paljon tuota tapahtuu. Molemmat naimisissa, ei halua sitä eroa mutta kuitenkin vaihtelua tai enemmän läheisyyttä.
Vähemmän draamaa "kerron puolisollesi" mentaliteetilla kun homma aikanaan päättyy.
Voi tulla yllätyksenä, mutta itse pystyisin rakastamaan useampia ihmisiä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla varattu?
Molemmat varattuja = riskienhallintaa
Ei mulle kuulu, mutta usein rakastaja on mies ja rakastajatar on nainen. Toki, jos miestä etsit, niin ok.
Sivusta vain, kun luulin naisen etsivän rakastajaa.
Oisko ketään sopivaa exää jolle ehdotat suhdetta? Mulla on suhde exän kanssa ja on helppo ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mistäpä tilata toinen ihminen, joka kokee intohimoa sinua kohtaan, mutta tyytyy kuitenkin jakamaan sinut perheesi kanssa.
Voisikohan niitä tilata jostain ja sitten säilyttää kellarikomeron kaapissa ja ottaa esille ihan vaan tarpeeseen?
Aika paljon tuota tapahtuu. Molemmat naimisissa, ei halua sitä eroa mutta kuitenkin vaihtelua tai enemmän läheisyyttä.
Vähemmän draamaa "kerron puolisollesi" mentaliteetilla kun homma aikanaan päättyy.
Voi tulla yllätyksenä, mutta itse pystyisin rakastamaan useampia ihmisiä samaan aikaan.
Juu, kyllähän sitä tapahtuu. Mutta mistä voit etukäteen määritellä suhteen säännöt ja toisen ihmisen tunteet, vastuut ja oikeudet - ja asettaa vielä vaatimuksia esim. ulkonäön suhteen.
Eikä sitä voi etukäteen päättää sitäkään, miten itse tulee reagoimaan.
Mutta netistähän saa ihan kaikkea, kai sitä tämmöisenkin ihmissuhteen voi tilata.
Jos AP olisi nainen niin tässä ketjussa olisi nyt jo ainakin 2 sähköpostiosoitetta.
Rakastajatarta siis haetaan ja exän kanssa siihen leikkiin en halua lähteä.
Ensi kerralla koitan tarkistaa tekstin ennen kuin pistän, lähetä niin ei tarvitse tulla viilaamaan pilkkua.
Miksi pitää toisen myös olla varattu? Ei se pakollista ole, mutta helpottaa ymmärtämään tilanteen paremmin eikä tule draamaa niin helposti. Tosin kaikki aina riippuu ihmisestä.
Mistä löytää rakastaja - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.