Anoppi ja krapulaiset vanhemmat
Kovasti rakastavat vauvaansa, poika ja miniä.  Mielellään  pyytävät  minut lapsenvahdiksi viikonloppuisin,  kosteita viikonloppuja  kun on heillä lähes viikottain.  Mutta nyt näyttää siltä, että juhliminen ei lopu yhteen iltaan, saattaapi sunnuntain puolella vielä väsyttää. Enpä vauvaa pysty kohmeloisille jättämään, jotain voi vahingossa vauvalle sattua, jos krapulaiset promilleissaan hoitelevat.
Omat menot siis viivästyy, vaikka heidän mielestään on ihan ok, vaikka lähtisinkin jo kotiin.Mutta heitteillejättöhän se olisi. Mietin jättäisivätkö itse vauvaansa päiväkotiin, jossa henkilökunta olisi "pikkusen ottanut".
Vähän olen vihjannut  heille huolestani, mutta ikävän anopin maineen taisin jo saada. Vauvan kannalta parempi , että olen kuvioissa mukana, Saa nähdä miten käy, kun vauveli  kasvaa, ja ymmärtää enemmän, Huolestuttaa.
Kommentit (6)
Ap Jospa viikon työrytmi pitäis aisoissa sen...
Hyvä, ettet jätä vauvaa. Jotain tolkkua tuohon siltipitäisi saada. Mitä, jos yrittäisit kysyä anonyymisti neuvoa lastensuojelusta?
Auta heti ja tee lastensuojeluilmoitus. Mahdollistat juomisen toiminnallasi ja kohta ovat jo tosiaan juomassa viikollakin, kun luottavat siihen, että mummi hoitaa. Sitten onkin jo vaikeampaa päästä kuiville. Joskus liika apu on pahasta. Kissa pöydälle nyt.
Lastensuojeluilmoitus kuulostaa aika rajulta? Eikö nää vanhemmat kuiteski hommaa vauvalle hoitajan kun juovat? Eli ajattelevat vastuullisesti. "Kosteita vkloppuja lähes viikottain" kuulostaa kyllä paljolta. Onko ketään läheistä, toista anoppia tai sisaruksi veljiä, joiden kanssa vois ottaa asian esille?
Ettei vaan ajan kanssa mennä siiheen että tuppaa väsyttämään ja tärisyttämään vielä tiistainakin ja lopulta läpi viikon🍻