Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toimiva suhde epätodennäköinen, jos nainen on 27v ja mies on

Vierailija
29.08.2018 |

Tapasin viikonloppuna baarissa miehen, jonka kanssa synkkasi ja vaihdoimme puhelinnumerot. Mitään pussailua, halailua tai vastaavaa ei ollut mutta viikonlopun jälkeen olemme viestitelleet, josko tapaisimme jokin viikonloppu ihan jommankumman luona ja tutustuisimme paremmin toisiimme. En ihastu kovin helposti, mutta nyt viikonlopun jälkeen olen joka päivä melkein jatkuvasti miettinyt miestä, jollakin tavalla ikävöiden ja koen olevani aika voimakkaasti ihastunut ainakin siihen ensivaikutelmaan jonka sain hänestä, ja lisäksi hän on todella komea.

Paljastui kuitenkin, että tämä mies on minua 8 vuotta nuorempi (olen itse 27 ja mies on 19). Rehellisesti sanottuna menin ihan shokkiin tiedosta, en voinut uskoa että mies on niin nuori, minun mielestäni jopa vielä ikänsä puolesta poika enemmänkin kuin mies. Ulkonäön sekä olemuksen ja keskusteluiden perusteella oletin, että hän on samaa ikää kuin minäkin, ehkä 25-27vuotias eikä hänen ikänsä viikonloppuna tullut puheeksi sillä olin siinä uskossa että olemme suunnilleen samanikäiset.

Nyt mietinkin, voinko samantien unohtaa koko tyypin. Tuo ikäero tuntuu niin mahdottomalta etenkin kun se on niin perin että minä olen nainen ja olen se vanhempi osapuoli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta. Mutta ehkä ei. Muuta voivat laittaa nuolta ylös/alas sen mukaan, olinko oikeassa. Vaisto sanoo, että EI. 

Vierailija
2/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea aloitusta. Mutta ehkä ei. Muuta voivat laittaa nuolta ylös/alas sen mukaan, olinko oikeassa. Vaisto sanoo, että EI. 

Ja syy, miksi en jaksanut lukea aloitusta, on otsikkosi. Se on omituinen. Mutta vastaukseni on edelleen EI. Pohtimasi suhde EI TULE TOIMIMAAN. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sama: onko ikäero paha jos mies on 19v ja nainen 27v? Mies ulkonäöltään, olemukseltaan ja keskustelutaidoiltaan ikäistään vanhemman oloinen.

Vierailija
4/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin itse deittailla 19-vuotiasta. Sen sijaan saman verran vanhempaa miestä en voisi deittailla.

N27

Vierailija
5/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti sama: onko ikäero paha jos mies on 19v ja nainen 27v? Mies ulkonäöltään, olemukseltaan ja keskustelutaidoiltaan ikäistään vanhemman oloinen.

Ajat ovat muuttuneet ja noin päin ei mitään ongelmaa. Vanhempi mies ja nuorempi nainen on nykyään lähinnä kuvottava ilmestys

Vierailija
6/6 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva suhde on aina epätodennäköinen.