Onko tämä kiistaton turvotuksen merkki?
Että jää painauma hiuslenksusta ranteessa, ihan jo lyhyestä ajasta. Samoin on sellainen turvonnut olo. En tiedä millainen on läskiolo, mutta turvonneen olon tiedän. Kävin ekaa kertaa jokin aika sitten jalkahieronnassa ja sen jälkeen oli paljon kevyempi olo, vaikka hieroja itsessään oli aika surkea.
Minulla on säännöllinen lääkitys.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis jalkahieronnassa hierottiin tietysti sääret, pohkeet, reidet...
-ap
Mulla jää jäljet jopa kuviollisista sukista.
Uskon, että minulla on myös paljon piiloummetusta. Sorry kuvottava aihe, mutta join melkein putkeen kolme Frezzaa ja jokin aika sen jälkeen kyllä vatsa toimi ja erittäin hyvin toimikin. Olin aivan ällistynyt siitä määrästä. Ap ✓
Ei ole, jos et ole 3v.
Turvoituksen merkki on kun painat sormella mielestäsi turvonnutta kohtaa ja siihen jää kuoppa hetkeksi.
Sit kannattais miettiä miksi neste jumahtaa kroppaan. Liikaa suolaa/liian vähän suolaa/liian vähän nestettä/ sydämen vajaatoiminta/ laskimot heikossa kunnossa....
Vierailija kirjoitti:
Sit kannattais miettiä miksi neste jumahtaa kroppaan. Liikaa suolaa/liian vähän suolaa/liian vähän nestettä/ sydämen vajaatoiminta/ laskimot heikossa kunnossa....
Minulla on lääkitys, kuten juuri sanoin.
Vierailija kirjoitti:
tai kilpirauhasen vajaatoiminta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos et ole 3v.
Turvoituksen merkki on kun painat sormella mielestäsi turvonnutta kohtaa ja siihen jää kuoppa hetkeksi.
Sana on turvotus. Ei ole niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että minulla on myös paljon piiloummetusta. Sorry kuvottava aihe, mutta join melkein putkeen kolme Frezzaa ja jokin aika sen jälkeen kyllä vatsa toimi ja erittäin hyvin toimikin. Olin aivan ällistynyt siitä määrästä. Ap ✓
Chili laittaa suolistoon vipinää, samoin magnesiumoksidi ja sokerittomat karkit. Liikuntaa, kasvispainoitteista ruokaa ja sopivaa rasvamäärää unohtamatta.
L Ä Ä K I T Y S . Edelleen. Huomasin heti eron kun aloitin sen vuosia sitten.
Olo on silti turvonnut. Mahani on ollut AINA (lapsesta lähtien) kaikesta turpoavaa sorttia, joten turvotuksen tunteen tunnistan kyllä. Ap
Lääkityksestä huolimatta kannattaa harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti. Myöskin hormoonit vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
L Ä Ä K I T Y S . Edelleen. Huomasin heti eron kun aloitin sen vuosia sitten.
Onko lääkitys turvotusta aiheuttavaan perussairauteen? Jos on ja silti turvottaa, ei hoitotasapaino ole kunnossa.
Niin siis jalkahieronnassa hierottiin tietysti sääret, pohkeet, reidet...