Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies sanoo ettei voisi olla koskaan vain yhden naisen kanssa?

Vierailija
28.08.2018 |

Vaan kyllästyisi. Mies ei ole koskaan seurustellut/ollut rakastunut eikä omien sanojensa mukaan haluakkaan seurustella. Harrastanut seksiä kuitenkin satojen naisten kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies.

Vierailija
2/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ihminen. Ei ole enää mikään ihanne ja normi päätyä kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja se mahdollistaa suhteiden monimuotoisuuden ja "parisuhde" voi olla ihan vaan ajankulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa faktaa pöytään. Minä olen jutellut paljon ihnisten kanssa, ja eniten tietysti oman ikäluokkani 45-55-vuotiaiden. Ei ole ollenkaan harvinaista, että kymmeniä vuosia naimisissa ollut perheenisä, ei oikein minkään näköinen, tasainen ja rauhallinen, kertoo, että avioliiton pitäisi olla viisivuotissopimus. Tämän jälkeen harkitaan uudestaan.

Vierailija
4/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen hänen naisversionsa. Tykkään alkuhuumasta. Uuden kumppanin jännityksestä. Viihdyn hyvin myös yksin.

Vierailija
5/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kakalla käyvä kuin sinäkin.

Vierailija
6/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ollut se kirjailija Haatainen joka ei torttuun tukehdu.

Vierailija
7/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan normaali nainen joka käy töissä, harrastaa ja tapaa ystäviä, jne. En näe miehessä mitään lisäarvoa elämääni. Ei kai tämä ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia, että mies olisi sen kummempi.

Vierailija
8/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon tuollakin ihmisiä. Miehiä ja naisia. Monet ovat työhulluja. Joko tykkäävät rahasta tai ovat intohimoisia työnsä suhteen. Heillä saattaa olla paljon harrastuksia. Intohimoja, esim. keräily, matkustaminen jne.

Viihtyvät itsekseen, mutta kaipaavat välillä seksiä. Eivät kaikki halua parisuhdetta tai lapsia.

Vierailija
9/9 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvä, että tällaiset ihmiset voivat nykyään olla rehellisiä siitä mitä ovat, eivätkä vain mene yhteiskunnan odotuksia noudattaen naimisiin ja juokse sitten pettämässä salaa kuten Vanhoina Hyvinä Aikoina.