Tapailisitko miestä jolla on pieni hauva?
Kiinnostaisiko mies, joka ulkoiluttaa jotain oravaa pienempää tsihuahuaa?
Kommentit (21)
Itseasiassa koira on miinus, lapsia taas rakastan.
Koirat menee siinä sivussa, mutta kyllä mä ne vähän riesaksi koen.
Lapset taas tekee päivästäni Päivän.
Kyllä sen koiran pitää vähintään rotikka olla. Mieluummin bernhardtilainen.
Kyllä sen taluttajan pitää olla aika hiiri itse. Ei jatkoon.
Itsellä on joten tiedän vastauksen: eivät tahdo
Jos ei ole sama jolla on se pieni vauva ja myös pieni sauva ja myös tämä pieni hauva. Se olisi jo liikaa.🤔
Ite en ennen tykänyt yhtään isoista koirista mutta miehellä on kultainennoutaja jonka kanssa me ollaan nyt niin lumouduttu toisistamme että mies aina nauraa olevansa pelkkä kolmaspyörä ja tiellä:D Ja pakko mun on tunnustaa että jos menee useampi päivä ettei nähdä niin kyllä mä huomaan aiemmin kaipaavani sitä karvasempaa heppua<3
Norsu pitää olla. Valaskin kelpaa. Siiderivalas.
Ei mitään tai minkään kokoista koiraa, ikinä. En siis tapailisi.
Kissa kävis kyllä. Ja lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ite en ennen tykänyt yhtään isoista koirista mutta miehellä on kultainennoutaja jonka kanssa me ollaan nyt niin lumouduttu toisistamme että mies aina nauraa olevansa pelkkä kolmaspyörä ja tiellä:D Ja pakko mun on tunnustaa että jos menee useampi päivä ettei nähdä niin kyllä mä huomaan aiemmin kaipaavani sitä karvasempaa heppua<3
Kultsit on ihania! Veli otti pennun jota minä hoidin päivät ekat kuukaudet kun veli oli duunissa. Vielä vaan ollaan niin hulluna toisiimme että meinaa pissa tulla alle ja ulvahdellaan joka ikinen kerta kun tavataan:D Tätä tätiä ei ole kyllä kukaan muu noin palvonnut.
Mieluiten ei koiraa ollenkaan ja jos sellainen on, mitä pienempi, sen parempi.
En tapailisi. Lemmikit ja lapset on pois suljettu juttu.
Pieni koira tarkoittaa että mies on homo.
Tapailisin kyllä. Taitaa olla vaan niin, että miehet, joilla on pieni koira ovat yleensä kiinnostuneita miehistä. Jos nyt siis ihan pienistäpienistä koirista puhutaan.
Entäs kissanomistajamiehet?
Tuntuu, että naiset pitävät yllä näitä toksisen maskuliinisuuden sääntöjä. Ai, että pienen koiran omistaja on oikeen homo nyt?
T: 10kg koiran omistaja
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että naiset pitävät yllä näitä toksisen maskuliinisuuden sääntöjä. Ai, että pienen koiran omistaja on oikeen homo nyt?
T: 10kg koiran omistaja
Niinhän tässä on kaikki naiset sanoneet :D
Kyllä.
Tosin koirahulluna olisi riski, että ihastuisin koiraan enemmän. :)
En todellakaan tapailisi. Miehellä täytyy olla kookas eläin, vähintään hevonen. Muu ei kelpaa.