Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voi tienata jos on kaupan alan työtehtävissä vuokrafirman kautta?

Vierailija
26.08.2018 |

Paljonko voit saada työvuoroja vuokrafirman kautta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kaupan alalla?

Sinkkumies

Vierailija
2/3 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni viikossa on sallittu tehdä jotain 37 tuntia. Liksa riippuu millaisia vuoroja teet. Sunnuntai- ja iltalisät on hyviä ja osa kaupoista pidempään auki esim. 23-00 niin ne vuorot on hyviä. Päivän palkan päälle tulee lomakorvaus.

Tosin välillä on hiljaisempia kausia jolloin vaikea saada vuoroja, jopa ihan viikkoja. Itse tein muutamia vuoroja viikossa muiden hommien ohella.

Nämä omia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole mitään tiettyä minkä voi saada, riippuu kauppojen tarpeista, omasta työssäkäyntialueen laajuudesta (eli isompi kaupunki tai vaikka paljon lähikuntia, joihin pääsee liikkumaan) ja toki omasta nopeudesta, työvuorot pääsääntöisesti menevät melko nopeasti.

Itse teen normaaliaikoina (kesän ulkopuolella) keskimäärin noin neljä päivää viikossa, muutamaa hiljaisempaa viikkoa lukuunottamatta ja kesälomien aikaan on ollut tarjolla työtä niin paljon kuin on ehtinyt ottaa, eikä ainakaan minulle ole mitään sanktioita tullut vaikka on mennyt yli tuon jonkun mainitseman 37 tunnin.

Pienin tili ollut reilu 400/2 vkoa, suurin reilun 1300e/2vkoa, keskimääräinen tili taitaa olla jotain noiden ääripäiden puolivälistä. Siihen toki päälle sitten vielä soviteltu päiväraha.

Viime vuoden loppupuolelta saakka olen vuokrafirman kautta työskennellyt.