Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet tehnyt tänään? Mitä aio vielä tehdä?

Vierailija
26.08.2018 |

Itse olen touhunut jotain koko päivän.
Ottanut lakanat pois sängyistä, pessyt kolme koneellista pyykkiä, viikannut puhtaat pyykit kaappiin, käynyt hakemassa kaasupulloon täytettä ja hillopurkkeja, käynyt puutarhakaupassa ostamassa syyskukkia, tehnyt kurpitsahilloa, tehnyt macaronstaikinan (kuoret nyt uunissa), tyjenyänyt ja täyttänyt tiskikoneen kahteen kertaan.
Vielä pitäis laittaa puhtaat lakanat, istuttaa kukat, tehdä macaronseille täyte ja täyttää.

Äsken söin (mies teki ruoan) ja nyt istun sohvalla punkkulasin kanssa ja odotan että macaronskuoret valmistuu. Sit täytyy mennä laittamaan lakanat sänkyihin. Kukkien istutus jäänee ens viikkoon...nyt sataa.

Huomenna töihin taas.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kahvia ja katsellut 2 elokuvaa ja 2 sarjan jaksoa netistä. Sitten surffaillut ja syönyt pari riviä suklaata. Ai niin, taisin peräti pistää pyykkikoneen päälle, lakanoita.

Vielä täytyisi jahkaantua kauppaan hakemaan aamiaista huomiselle. Sitten ajattelin jatkaa leffoja tietokoneelta.

En halua viikonloppuna suorittaa niin kamalasti, tämä riittää minulle.

Vierailija
2/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin hotellissa ja söin valtavasti ruokaa hotelliaamiaisella.

Sen jälkeen törsäsin liikaa rahaa Stockmannilla. Löysin kyllä kivoja vaatteita syksyyn. Ovat laadukkaita ja kestävät aikaa, joten ihan hyviä ostoksia olivat.

Ajoimme autolla kotiin ja ostimme lähikaupasta formulaoluet. Nyt seuraamme kisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Sen jälkeen tein makaronilaatikon ja syötiin. Vähän olen siivoillut. Nyt levähdän hetkisen, että jaksan lähteä koiran kanssa lenkille.

Vierailija
4/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään meni kun etsin hotellia ja lentoja meille joulukuun minilomalle, aamupala ja Hesari. Löhöilyä, kissan ruokkimista ja leikittämistä, löhöilyä edelleen ja formulaa. Mies lähdössä työmatkalle, eli tietenkin kaikki tavarat taas hukassa. Autoin siis etsimään vaatteet ym. Jatkan löhöilyä.

Vierailija
5/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin myöhään. Söin terveellisen aamiaisen kristallikruunun alla. Kävin lenkillä. Nyt istun corbusierin divaanilla siemaillen Vana Tallinia venäläisistä kristallilaseista.

Haaveilen Barcelonatuolista rahilla.

Vierailija
6/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt: provoillut täällä.

Aion tehdä: provoilla täällä.

Vierailija
7/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tänään olen vaan syönyt, juonut kahvia, kakkinut, pissinyt ja maannut sohvalla känny kourassa. Pitkästä aikaa hetki, jolloin ei ole ollut pakko tehdä yhtään mitään.

Vierailija
8/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut iisimmin kuin eilen jolloin hoidin 5 koneellista pyykkiä, mm petivaatteet ja niiden vaihto, viikon ruokakauppakeikka, ruoanlaittoa. Tänään toki ollut lounas ja päivällinen tekolistalla plus jälkkäri muttei muuta. Illalla lämmitän saunan, vettä sataa ja ukkonen jyrisee.

Vierailija
9/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin todella myöhään uuden kuohkean tyynyni kanssa. Otin aamiaiseksi lempikahviani ja katselin mailit, laitoin huomista tapaamista varten itselleni memon työmailiini. Varasin liput esitykseen parin viikon päähän ja katselin ravintoloita siihen yhteyteen. Etiäinen kehoitti etsimään yhtä vaatetta, jota olen kytännyt pitkään ja löysinkin sen. Huomenna käyn sovittamassa. Katsoin pari jaksoa lempisarjaa ja söin valmiina ollutta ruokaa. Torkuin yhden dokumentin ja vastasin yhteen kivaan viestiin. Katsoin vielä pari jaksoa toista sarjaa ja kävin suihkussa. Kohta laitan hiukset ja keitän varmaan taas kahvit. Illalla vielä ensi viikon ruokien perusteet uuniin. Ihana päivä!

Vierailija
10/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollu. Hiljasta. Lähinnä syöny ja nukkunu. Tuplat ne vaan nakuttaa. Illanki vois vaan tsillaa ku sataa ja missään ei oo ketään.

Vierailija
11/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Juonut lasin proseccoa, syönyt lounaan. Nyt lähden käymään kaupassa ja sen jälkeen alan valmistaa illallista.

Vierailija
12/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin silkkisen päiväpeitteen parisänkyyn.

Nyt huomaan, että sänky tarvitsee päädyn ja verhot täytyy vaihtaa.

Vierailija
13/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt.

Sitä samaa.

Vierailija
14/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla koko päivän ja palstaillut. Katsonut telkkaria samalla toisella silmällä. Syönyt salaattilounaan ja suklaata. Kohta saunaan ja takaisin sohvalle.

Vierailija
15/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa,

Olin töissä, tänään pitää vielä pakata matkalaukku, huomenna aamulla kohti Itäistä Siperiaa. Piti käydä tossa pihan toisella puolella salilla treeneissä, mutta kurkku edelleen tosi karheana, ei taida tehdä hyvää.

Vierailija
16/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maannut sängyssä, syönyt ja katsonut leffoja läppäriltä kuten eilen ja toissapäivänäkin. Torstaina olin leikkauksessa ja viikko pitäisi jaksaa lösöttää sängyssä.

Onneksi on varaa syödä, 163 cm/50 kg ja voi että tästä asiasta nyt moni läski suuttuu! :D

Vierailija
17/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 5 jälkeen tulin yövuorosta.

Nukuin harvinaisen pitkään, kahden jälkeen munakas aamupalaksi.

Lukenut palstalta ruokavinkkejä ja provoja sekä ihmissuhdeketjua "mistä tietää, että väärä parisuhde" tms : D

Ajattelin alkaa raivaustyön, vaatekaappi ja kesävaatteet pois - katsoin kaappiin ja en pystynyt, en.

Eli jatkan laiskottelua, ehkä ulkona käyn vielä katselemassa onko sieniä ilmaantunut lähiön metsään : ).

Tuli kaunis arskanpaiste,on satanut vedenpaisumusvolyymilla! Lounaisrannikko.

Vierailija
18/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kaupassa, tiskannut, tehnyt muussin, listalla oli kaikkea muuta, mutta olen juonut olutta ja palstaillut, joten ne jäi. Kastelin myös pihan tänään.

Lihat pitäis paistaa, tehdä salaatti ja sille kastike, jos jaksan. 

Sinkkumies

Vierailija
19/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

(*´︶`*)

Vierailija
20/20 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ainoa vapaapäivä. Heräsin poikaystävän kämpiltä. Oli ihana aamu koska vietämme yhdessä vain pari yötä viikossa. Laitoin meille aamupalaa, pantiin. Tulin omaan kotiini, oon maannut sohvalla tv:n ääressä käytännössä koko päivän, syönyt noutokiinalaista, nukkunut vähän. Ollut tosi hyvä olla vaan, kovin usein ei tämmöisiä löhöpäiviä ole. Kohta ajattelin taas mennä nukkumaan, huomenna kello soi seiskalta.