Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että miehet suhtautuvat paljon hyväksyvämmin naisten ulkonäkömuokkauksiin kuin naisten miesten?

Vierailija
26.08.2018 |

Jos mies esimerkiksi käyttää tupeeta tai käy kauneusleikkauksissa, niin se on naisille paljon isompi ongelma kuin vastaava asia naisissa miehille. Kuitenkin naiset odottavat miehiltä hyvää ulkonäköä jopa enemmän kuin miehet naisilta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis tupee?

Vierailija
2/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kertoo siitä, että naiset arvostavat luonnollista ulkonäköä miehissä. Miehet taas pitävät muovisesta lookista naisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se kertoo siitä, että naiset arvostavat luonnollista ulkonäköä miehissä. Miehet taas pitävät muovisesta lookista naisissa. 

Naiset pitävät myös rikkaista miehistä, miestä ei kiinnosta naisen raha-asiat.

Vierailija
4/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät myös rikkaista miehistä, miestä ei kiinnosta naisen raha-asiat.

Joo, ei kiinnosta. Se on käynyt selville tällä palstalla "minä olen maksanut talon ja mökin" ja "akka vie erossa kaiken vaikkei ole maksanut mitään".

Vierailija
5/8 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei edes tajua tai huomaa että naiselle on tehty kaikki mahdolliset "muutokset". Sitten haukkuvat normaalia luonnollista naista.

Vierailija
6/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kerro. Totta kai miehetkin arvostavat luonnollista kauneutta, mutta naiset eivät salli miehille ulkonäköä kohentavia ehostuksia, vaikka itse turvautuvat niihin. Hyvin harva ihminenhän on ihan luonnostaan kaunis/komea.

Vierailija
7/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei edes tajua tai huomaa että naiselle on tehty kaikki mahdolliset "muutokset". Sitten haukkuvat normaalia luonnollista naista.

Näin se on. Miehet myös aina kuvittelevat, että täydessä meikissä oleva kaunotar on luonnonkaunis.

Vierailija
8/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kerro. Totta kai miehetkin arvostavat luonnollista kauneutta, mutta naiset eivät salli miehille ulkonäköä kohentavia ehostuksia, vaikka itse turvautuvat niihin. Hyvin harva ihminenhän on ihan luonnostaan kaunis/komea.

Miten niin eivät salli? Älä yleistä, emme ole samasta muotista. Sitä paitsi, eikös se nyt ole ihan stereotypia että naiset tykkää lihaksista? Ei nekään ilman kohennusta synny vaan ovat ulkonäön keinotekoista muokkausta.

Itse en välitä kuntosalikropasta (hyi!), mutta toivoisin kovasti, että miehet kävisivät hoidattamassa kasvojensa ja käsiensä ja aivan etenkin jalkojensa kuntoa kosmetologilla. Kotona lisäksi kosteutus ammattilaisten voiteilla. Inhottaa ruokkoamattomuus, karheus ja muut supermaskuliinisiksi oletetut ominaisuudet, ei ole mun tyyppiä yhtään.

Samoin toivoisin, että miehet ajelisivat ihokarvansa genitaalialueilta, kainaloista ja rinnasta. Säännöllisesti, niin ettei jää inhottava sänki. Vihaan karvoitusta.

Myös hampaiden oikaisu ja valkaisu olis pelkkää plussaa miehelle, en valittaisi yhtään! En tajua, miksei joka mies jo tee tätä? Suomalaisten miesten hampaat on karseassa kunnossa.

Ja jos sulta lähtee tukka, niin onhan niitä hoitoja? Niin me naisetkin maksetaan hunajaa ulkonäöstä, kun laseroidaan silmänalusia yms. Ei mitenkään eri asia! Joku tupee sen sijaan on vähän kuin tekarit, ei mene tähän samaan kategoriaan ollenkaan.

Olen oikeasti tosissani edellä luettelemieni kanssa, en siis trollaa ollenkaan. Mua ei haittaisi edes hiustenvärjäys eikä ehkä meikkauskaan, olen vähän sellaiseen glamrock-tyyliseen kaunispoikaan heikkonakin joltain kohtaa, joten sopivan tyypin kohdalla toimisi todellakin. Mutta ei kaikilla.

Nyt kun luettelin näitä niin tuli mieleeni kysyä, että tiedättekö te miehet, miten paljon naisilla menee aikaa, vaivaa ja rahaa sen ulkonäön kohentamiseksi? Oisitteko valmiita samaan? Nimittäin kaikkia meitä naisia se ei todellakaan haittaisi - olisin itse aivan onnessani, jos löytyisi joku itsestään hyvin huolehtiva mies perinteisen suomalaisen metsuriseksuaalin sijaan.