Mies puuhailee aina koko viikonlopun pihalla
Itse teen kotitöitä kotona - yritin ehdottaa miehelle et siivotaan yhdessä tai jotain. Ei käy kun ulkona pitää laittaa aina rasvaa ruohonleikkuriin tai korjata jotain moottorisahaa. On se ihme et meil on niin huonolaatuisia laitteita et joka viikonloppu pitää niitä sorkkia. Ehdotin et lähdetään leffaan, katsoo jotain urheilua- ei kun pihalle ukko änkee. Aina aina on tehnyt sitä jo 10 vuotta - onko muita kanssasisaria. Mun vastuulla aina lapset tietty - nyt varalta jo sovin et jos saan miehen houkuteltua jonnekin - niin mun äiti tulisi katsomaan lapsia - ei kelvannut. Mä kyllästyn tähän jrkfkfkjfkfk
Kommentit (12)
Jätä se sika. Mies ei pidä sinusta.
Ymmärrän, että kaipaat yhteistä aikaa. Oletko selkokielisesti sanonut että kaipaat hänen seuraansa?
Jos hän on 10 v rassannut koneita ehkä hän on vähän erakko. Eikä tule ajatelleeksi sun emotionaalisia tarpeita...
Sinänsä- hienoa että sulla on puuhakas mies. Omani makaa vain sohvalla:(. Ulkotöihin ei saa millään. Talo rapistuu ympärillä, voih!
Meillä mies röhnöttää puolestaan sisällä sohvalla telkkaria tuijottamassa. Menisikin välillä pihalle jotain värkkäämään, mutta ei.
Joskus tällaiset jörrikät pitää vain pakottaa liikkeelle. Sano että olet varannut teille jo laivaliput Tallinnaan. Että lähtö on huomenna klo 15. Ja lapsilla on jo hoitopaikka. Että vastalauseita ei nyt kuulla. On kyse PARISUHTEESTA
Mää nautin kun mies nauttii ulkotöistä! En ymmärrä pointtiasi. Mene sinne mukaan. Hän on varmasti iloinen kun ilmestyt (auttamaan) ja mielellään neuvoo mitä pitää tehdä. Usein siellä ei sitten ollakaan kauaa ja siirrytään terassille/ takan ääreen. Jutellaan.
Ei kaiken pidä meidän naisten ehdoilla mennä. Ole hyvä. Ilmainen ohje.
Ei kelpaa mies joka tekee hommia ulkona, ei mies joka on sisällä ja katsoo telkkaria. Jos mies lähtee Tallinnaan niin ottaa varmaan pari olutta liikaa, tuijottaa vieraiden naisten tisseja jne. Mikään ei kelpaa. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin.
En kyllä yhtään ihmettele että sinkkuja ja yksinhuoltajia on niin paljon. Ei jaksa kuunnelle jatkuvia moitteita ja sitä että kuinka pitäisi ollaja missä taas teki väärin.
Ja ap itse makaa ulinapalstalla miestään haukkumassa muiden miesvihaajien kanssa.
Mene itsekin muksujen kanssa pihalle. Ei sisälläkään tarvi koko ajan siivota.
Miestäsi varmaan vi*uttaa, että sinä olet siellä sisällä naama norsunvi*ulla pyyhkimässä pölyjä marttyyrina. Ei miehen varmasti tee mieli lähteä tuolla asenteella vaimon kanssa yhtään minnekään.
Tavallaan samaistun. Erona se, että en edes ehdota enää mitään. Sielläpä värkkää, minä menen lasten kanssa ja mies tekee mitä tekee. Lähinnä surettaa lasten vuoksi, kun isänsä jää niin paljosta paitsi. Viime viikolla oli lapsen synttärit ja isää kiinnosti enemmän kaislojen katkonta rannasta. Esikoisen elämästä ei taida tietää enää juuri mitään. Ei oikein auta se, että kerran tai pari vuodessa on siellä siten, että mekin ollaan tervetulleita seuraan. Tänään esim. kun on venetsialaiset on kasannut kokon, viritellyt valot saunarantaan ja askarrellut järveen tason ulkotulille.
Laita ne muksut sinne pihalle isänsä vastuulle. Se osa ainakin helpottaa.