Miten saada kaveri vakuuttumaan että tavaroiden karsiminen on parasta
Kaveri siis sanoi viihtyvänsä sen tavarapaljouden ja sekamelskan keskellä, mutta minua oikein oksettaa, ällöttää ja oksettaa se tavara määrä joka kaverilla on kotona. Itsellä on kotona vain muutama käytännöllinen tavara eikä yhtää mitään ylimääräistä, tarpeetonta eikä käyttökelvotonta. Olen itse jo pitkään noudattanut tarkkaan Marie Kondon ja minimalismin oppeja ja yrittänyt saada tämän ystävänikin noudattamaan, mutta vaikka kuinka saarnaan ja yritän saada tämän avaamaan silmänsä nikn mikään ei auta eikä hän muuta mieltään.
Kommentit (8)
Älä mene enää kaverin kotiin, niin ahdistuksesi helpottaa.
Ei kaikkien tarvi elää samalla tavalla.
Ellei kaverisi kanna luoksesi tavaraa, jätä rauhaan.
Koska sitähän käytännössä itse ehdotat käänteisesti.
Ole kiltti, äläkä saarnaa.
Ihminen saa elää juuri omannäköistään elämää aika pitkälti.
Minun asuntoni siisteyttä kaverit kehuvat, ja minä viihdyn tässä. Joku toinen elää toisenlaista elämää.
Kannattaa paskapaperitkin karsia ja pyyhkiä ylipitkillä kynsillä kaapien, koska kynsileikkurihan on hävitetty jo aikoja sitten. Kakkaus suoritetaan keskellä lattiaa ammottavaan reikään, koska pönttö on roudattu hiiteen. Vaikeahan sinne reikään on osua muuta kuin päivän näöllä, koska lamput on viety kierrätykseen eikä uusiakaan tietysti hankittu.
Et oo kyllä kovin hyvin lukenut oppia. Siinähän kielletään toisten toimiin puuttuminen🤔
Kaverisi ei ole lammas niinkuin sinä.
Anna kaverin elää oman näköidtä elämäänsä ja elä sinä omaasi. Älä puutu toisten elämään jos se ei ole ongelma.
Pane välit poikki siihen asti, että hän ymmärtää alkaa karsia...