Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiota teille on opetettu myöhemmin kuin normaalisti?

Vierailija
22.08.2018 |

Esim itsellä fysioterapeutti opetti minut ajamaan polkupyörällä kun olin noin 9-10v. Sitä ennen äitini vain ihmetteli kun en tuosta vain osannut ajaa polkupyörällä vaan ainoastaan pelkäsin että kaadun ja esim halkaisen kalloni. Myöskin kengän nauhat opin solmimaan vasta 8v iässä ja sen opetti minulle luokkatoverini, sillä äitini piti sitäkin taitoa itsestään selvyytenä. Sitten oli vielä skeittaaminen, sen opin vasta 20v:nä kun ostin ensimmäustä kertaa skeittilaudan ja aloin opettelmaan skeittaamista. Lopuksi on kitara, sitä en ole vielä oppinut soittamaan, mutta harjoittelen kovasti ja yritän päästä yli soittamisen ja osaamattomuuden peloista. Vaikka on ne kyllä ihan turhia asioita pelätä. Miten teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin pesemään pyykkiä vasta 18 vuotiaana muuttaessani omaan kotiin. Voin sanoa, että oli sormi suussa kun ei tiennyt mitä kuuluu tehdä ja pelkäsin rikkovani koko koneen. :D Tämän vuoksi olen päättänyt, että jos ikinä lapsia saan, niin opetan heille pienestä pitäen kotityöt, enkä tee samaa paapomisvirhettä kuin oma äitini.

Vierailija
2/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin vasta kolmannella tai neljännellä luokalla, että sukat on tapana vaihtaa päivittäin. Olin itse pitänyt yleensä ainakin pari-kolme päivää, kotona ei ollut ollut puhetta vaihtoväleistä.

Kitaraa opettelin soittaan kanssa aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin pesemään pyykkiä vasta 18 vuotiaana muuttaessani omaan kotiin. Voin sanoa, että oli sormi suussa kun ei tiennyt mitä kuuluu tehdä ja pelkäsin rikkovani koko koneen. :D Tämän vuoksi olen päättänyt, että jos ikinä lapsia saan, niin opetan heille pienestä pitäen kotityöt, enkä tee samaa paapomisvirhettä kuin oma äitini.

Minä joudun opettelemaan pyykinpesun aina uudelleen kun kone vaihtuu. Pyykinpesukoneiden välillä on nykyään niinpaljon eroja. Esim nykyistä "äly" pesukonetta en osaisi käyttää ollenkaan ilman että luin ensin käyttöohjeet.

Vierailija
4/4 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta pesukoneen käyttö on aika helppoa. Mä olin 13 tai 14 kun pesin itse eka kerran pyykkiä kun mutsi ei ollut huolehtinut puhtaita vaatteita. Ruokia olen tehnyt varmaan 10 vuotiaasta asti. Miespuolinen jolla ei ole mutsista mitään hyvää sanottavaa.