Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra masennuslääke ja lähes lamaannuttava ahdistus

AhdistunutBlondi
22.08.2018 |

Heippa!

Mulla aloitettiin 2 viikkoa sitten Voxra 150mg masennuslääke. Se alkoi vaikuttaa todella nopeasti ja poisti mm kokonaan mun bulimiaoireilun (ahmiminen) ja lisäsi vireyttä siinämäärin etten tarvitse enää ennen jokapäiväisiä ja pitkiä päiväunia. Lääke on siis ollut aivan todella uskomatton kun on saanut kaiken tuon aikaan.

Nyt viimepäivinä mulle on kumminkin alkanut iskeä ihan kauhea ahdistus ja paniikki päälle sekä sosiaalisten tilanteiden pelko ja luulen näiden olevan Voxran sivuoireita. Onko muilla tullut Voxrasta samanlaista oiretta? Mua ahdistaa tämä tila koska en haluaisi lopettaa lääkettä koska mikään muuu lääke aikaisemmin ei ole vaikuttanut mun ahmimiseen eikä sitä siis ole saanut hallintaan. Voisikohan tämän lääkkeen rinnalle aloittaa jonkun toisen lääkkeen niin että ahdistus poistuisi ja lääkkenkäyttö voisi jatkua? :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan neuvotella lääkärin kanssa. Mulla meni kans kroppa ihan ylikierroksille voxrasta ja sätkähtelin öisin. Lopulta en päässyt enää kotiovesta ulos kun olisin saanut ahdistus/paniikkikohtauksen, joista en ennen lääkettä kärsinyt. 2 ja puol viikkoa söin. Sitten lääkäri sanoi, että voin lopettaa, kun sen mielestä sivuoireet olis pitänyt siinä vaiheessa jo helpottaa.

Muistaakseni tällä palstalla joku söi sinnikkäästi reilu kuukauden ja sillä meni noi alun ahdistusoireet pois. Itselläni ei lopetus ei haitannut, kun en tarvinnut lääkettä mihinkään. Kelan takia söin.

Vierailija
2/2 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Voxran vaikutus oli about nolla. Söin varmaan vuoden, eikä parantanut mielialaa, aktiiviisuutta tai muutakaan. Ei kyllä aiheuttanut ahdistuksiakaan. Lopetin sit kuin seinään, ei sivuoireita.

Sitten luin netistä, että Voxra on stimulantti, ja jotkut sniffaa sitä nenään. Mulla oli yksi iso duuniprojekti, jonka takia piti jaksaa painaa pitkää päivää. No, Voxran tabletit on yritetty rakentaa siten, että ne olisi vaikea jauhaa. Niitä ei tulekaan jauhaa, vaan niiden kuori on napautettava vaikka morttelissa ensin halki ja sit alettava kuoria niitä kuoren paloja pois, jotta pääsee käsiksi sisällä olevaan jauheeseen. 

Jauheesta tein sit viivoja. Potki about saman verran kuin oikein heikkolaatuinen piri. Lisäksi lääke kuivattaa nenän limakalvoja,. Ne olivat mulla paskana pari viikkoa, vaikka holvasin Nozoil-öljyä. Eikä lääkkeestä jäänyt koukkuun edes sitä sniffaamalla. Mielestäni aika huolettomasti sitä voi käyttää, enkä usko noihin ahdistus-sivuoireisiin. 

t. N44, vakaasti työelämässä, kahden lapsen äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi