Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko omalla riparillasi seksuaalista ahdistelua papin tai muiden leirin vetäjien taholta?

Vierailija
22.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005799858.html

Tuossa uutisessa epäillään pastoria seksuaalisesta ahdistelusta riparilaista kohtaan tänä kesänä Uudellamaalla.

Minä kävin rippikouluni 70-80 luvun vaihteessa. Pappi kävi kurkkimassa tyttöjen saunavuoron aikana ovelta. Huhuja liikkuin, että jollakin aiemmalla leirillä olisi tullut tyttöjen kanssa saunomaankin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoset iski ja isosia iskettiin. Papit oli kaikki naisia.

Vierailija
2/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykännyt niistä leikkihäistä ja siitä, miten piti pussata, vaikkakin vain poskelle. En olisi halunnut saada sillä tavalla ensisuudelmaa. Koin tilanteen ahdistavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut.

Vierailija
4/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahdistelin yhtä komeaa isosta vähän turhankin innokkaasti, hävettää vieläkin.

Vierailija
5/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi (mies) halusi tulla heitetyksi veteen. Erityisesti pyysi, että tytöt hänet kantaisi ja heittäisi. Yritti sitten tietysti tarttua kiinni ja vetää jonkun mukanaan järveen. Tätä mies oli kuulemma aiemminkin leireillä harrastellut. Vähän ehkä rajatapaus, mutta nykyään saattaisi aiheuttaa keskustelua. Silloin me vaan vähän huvittuneina hymähdeltiin tyypille.

Vierailija
6/6 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin isoselta suihin.

N16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi