Muita joita vit... Turun keskustan feissarit ?
Jo 20v nämä tyypit on häirinneet ihmisiä eri paikoissa joenrantaa. Joudun usein valitsemaan reiittini sen mukaan ettei heihin törmää. Hankkisivat vaikka myyntokojun torilta. Ja nehän saa palkkaa, ei ne sitä ilmaseksii tee
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jo 20v nämä tyypit on häirinneet ihmisiä eri paikoissa joenrantaa. Joudun usein valitsemaan reiittini sen mukaan ettei heihin törmää. Hankkisivat vaikka myyntokojun torilta. Ja nehän saa palkkaa, ei ne sitä ilmaseksii tee
J. Koivisto, Turkulaisen päätoimittajako se taas kirjoittelee yrittäen naamioitua huonon kirjoitustaidon taakse?
Ignoreeraa ne, kävele ohi äläkä edes katso päin. Jos joku yhä yrittää niin sanot vaan että painu v.....n.
Itse en koskaa puhu noille sanaakaan, eivät voi olla varmoja ymmärränkö edes heitä.
Tuo on kaikkein vihoviimeisintä kun ne alkaa seuraamaan perässä.
Opettele klingonin kielellä muutama torjuva fraasi ja toistele niitä.
Missä näitä feissareita on? Itse en ole nähnyt yhtäkään, tai sitten en vaan huomaa niitä jos eivät jostain syystä halua lähestyä minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feissari?
Hyväntekeväisyysjärjestön kaduilla työskentelevä jäsenhankkija.
No voi herranjumala, suunnitella nyt reitti sen mukaan missä näitä ei pyöri. Huoh. Miten vaikeaa on näyttää kädellä torjuvaa elettä, pudistaa samalla päätään ja näyttää vittuuntuneelta. Perään lähtijää katsoisin lievästi sanottuna murhaavalla katseella ja tiuskaisisin jotain "siis onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa??" tms ja heihei.
Jokaviikkoinen feissariulina alkoi.
Turussa on Unisef, Spr, Greenpeace ja joku lähetä rahaa afrikanlapselle feissareita kävelykatu täynnä ja siinä ex-Anttilan eteisessä.
Vituttaa mennä Tokmannille tai K-kauppaan kun ne häiritsee.
Ps. Tulee noita itelläkin vastaan ja joo ovat ärsyttäviä. Mutta en mä nyt ala noiden takia kävelyreittejäni muuttamaan
Sama oli Jyväskylässä ainakin aiemmin. Kävelen vaan ohi ja sanon ei kiitos. Ilkeilyyn ei ole syytä.
Puhun aina päälle ja kysyn irtooko tavaraa. Loppuu se keskustelu.
Turussa on liikaa kuplia. Mutta jalkapallohallia ei voida rakentaa.
Keskustassa vielä ymmärrän että he voi siellä vapaasti olla mutta jumaleissön että menee hermo kun skanssin kauppakeskuksessa ei pääse ruokakauppaan ilman fortumin / aikakauslehtien / elisan / turun sanomien jne jne jne päällekkäyntiä. Oikeesti miksi skanssi antaa lattiatilaa noille??? Alan justkoht käydä vain lidlissä :/
Et ole ainoa. Kun kävin viimeksi keskustassa, 3 Greenpeacen feissaria otti muhun kontaktia. 2 niistä sentään tyytyi toivottamaan hyvää päivänjatkoa kun sanoin ettei kiinnosta, mutta yksi käveli perääni kyselemään miksei mua kiinnosta, enkö tosiaan tahtoisi tietää kuinka tärkeää työtä Greenpeace tekee ja plaa plaa plaa.