Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksansiirto ja muuta

Vierailija
22.08.2018 |

Onko mahdollista päästä lääketieteellisiin toimenpiteisiin, kuten maksansiirtoon ja paksusuolen tähystykseen ilman mitään sairautta tai sairausepäilyä? Riittääkö se, että itse väitän sairastavani jotain tautia? Minua ovat aina kiehtoneet lääketieteelliset toimenpiteet, mutta varsinaista hyvää syytä sellaisiin ei kohdallani ole, ellei uteliaisuutta ja mielenkiintoa lasketa. Haluaisin vain tietää, miltä nuo toimenpiteet tuntuvat! Muiden selityksistä ei ole apua, sillä minun täytyy itse päästä kokemaan! Miten voisin päästä maksansiirtoon ja suolitähystykseen ilman diagnooseja ja epäilyitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksansiirtoon et taatusti pääse. Muutenkin pulaa siirrettävistä elimistä ja jonossa on oikeita tarvitsijoita, ja sitten joku kokeilija veisi maksan, olisi sekin nyt.

Suolen tähystykseen voit päästä jos valehtelet itsellesi sopivasti tyypillisiä suolisto-oireita. Tee kuitenkin yksityisellä omalla rahalla maksaen. Ei ole kyllä minusta kokemisen arvoinen elämys. Mulle on tehty oikeiden vaivojen takia kun piti sulkea pois ettei ole ärtyvää suolta vakavampia syitä oireille, ja toimenpide oli nöyryyttävä ja erittäin kivulias. Suolentyhjennyslitkut ja niiden aiheuttama oksentelu vielä bonuksena.

Vierailija
2/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla yksityisklinikan jonka toimenpiteistä päätät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystykseen pääset kyllä kun käyt riittävästi lääkärissä itkemässä keksittyjä vaivoja, jotka viittaavat tähystyksen tarpeellisuuteen.

Maksan siirtoon tuskin ihan huvin vuoksi pääset - paitsi ehkä yksityisellä lääkärillä (ulkomailla?) jos rahaa löytyy riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi