Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko (sinua) kontrolloivan ihmisen kanssa koskaan saada hyvän ihmissuhteen?

Vierailija
21.08.2018 |

Toinen esimerkiksi vääntää sanomisiani niin, että hän muuttaa merkityksen täysin päinvastaiseksi. Läheinen kyseessä. Onko periaatteessa mahdollista, jos olisi jotenkin todella viisas ja hyvä ihminen, muodostamaan terveet välit? Nyt pelkään miten hän minuun vaikuttaa. Jos haluan tehdä oikein, onko väärin ettei ole tekemisissä hänen kanssaan? Perusluonne on muita kontrolloiva eikä hänellä näytä olevan (en tiedä,ei kerro) ystäviä. Muut lähellään olevat sinnittelee, nyt minulla on tullut mitta täyteen kun tuntuu että oma elämä estyy. Olenko itsekäs? Olisinko minä voinut vaikuttaa jotenkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun sanotaan että läheiset ihmissuhteet ovat tärkeitä ja tuovat onnea.

Ap

Vierailija
2/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ei voi. He eivät muutu koskaan. Joko alistut, tai joudut tappelemaan koko ajan, ellet lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyllä yhtään tuollaisia ihmisiä. Ihan liian moneen törmännyt. Toinen ovat ihmiset, joilla ei ole mitään kykyä asettua muiden asemaan. Onko nämä ihmiset laitettu liian pienenä päiväkotiin eivätkä erota muiden tunteita omistaan? Paperilla on hirveän tärkeää näyttää hyvältä mutta ei yhtään osata kohdata toista ihmistä. En olisi tekemisissä.

Vierailija
4/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ei voi. He eivät muutu koskaan. Joko alistut, tai joudut tappelemaan koko ajan, ellet lähde.

Joo, riidat on olleet jatkuvia. Siinä missä olen ainakin yrittänyt selvittää mielestäni väärin menneitä asioita mahdollisimman totuudellisesti, on näyttänyt hänellä olevan vain fokus "voittamisessa" millä vaan argumentein. Ap

Vierailija
5/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isä oli tällainen ja todellakin joko joutui alistumaan tai sitten tappelimme koko ajan. Aikuistuttuani olin mahdollisimman vähän tekemisissä. Vierailulla kävin vain äitini vuoksi. Jos olisivat eronneet, en olisi ollut isäni kanssa missään tekemisissä, niin pahasti käytti henkistä ja ruumiillista väkivaltaa, kun olin lapsi ja nuori.

Vierailija
6/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/8 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mutta sinä tiedät sen kyllä ihan itsekin

Vierailija