Ei oo todellista laitettiin asunto myyntiin vuosi sitten eikä yhtään näyttöä ole ollut mutta kun käytiin asunnolla joku on majaillut siellä
Eikä välittäjä vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen, mitä hemettiä siellä on tapahtunut ja kuinka kauvan tätä on jatkunut.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eikä välittäjä vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen, mitä hemettiä siellä on tapahtunut ja kuinka kauvan tätä on jatkunut.
No täällähän tuo asia selviää. 😏
Mä olisin jo ensimmäisen kahden viikon aikana alkanut ihmettelemään jos ei olisi ollut näyttöä. Ja te urpot olette odottaneet vuoden!?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin jo ensimmäisen kahden viikon aikana alkanut ihmettelemään jos ei olisi ollut näyttöä. Ja te urpot olette odottaneet vuoden!?
Porvoossa asuntokauppa on vähän verkkaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kyllä soiteltu välittäjälle, minkäs teet jos ei ole katsojia niin kai se on pakko uskoa, täällä päin ei usein talot mene heti kaupaksi mikä on normaalia.
Onko välittäjä jokin pikku firma? Suurissa välitystoimistoissa tuskin onnistuu luikuripeli.
Aika pitkään olette odotelleet ensimmäistä näyttöä.