Mihin lomakohteisiin matkustaisit uudelleen ja miksi?
Toisessa ketjussa kysellään kohteita, joihin et menisi uudelleen, mutta nyt haetaan positiivisia kokemuksia perusteluineen.
Aloitan:
Amsterdam. Rentoa, asiat sujuvat, jokaisen kukkarolle sopivaa löytyy. Siistiä, vaurasta, hyvinhoidettua moneen muuhun suurkaupunkiin verrattuna. Kulttuuria, ruokaa ympäri maailman, lyhyt matka rantalomalle.
Kommentit (6)
Yyterin hiekkasärkille ja leirintäalueelle on matkustettu telttailemaan kohta kymmenenä kesänä. Leirintäalue on mukava, lapsista on hauska telttailla ja ranta on ihana.
Turkuun ja Turun saaristoon. Yksikertaisesti kaunista.
Lappiin. Talvella lumi on ihanaa, kesällä kaunista.
Viroonhan minä aina menen uudelleen, noin kuusi kertaa vuodessa. Lempikaupunkini siellä on Tartto, ja kesällä mm. Viljandi.
Hua Hin Thaimaassa. Mieheni työkaverilla talo siellä, jota saamme käyttää. Pelkkien lentojen hinnalla kiva loma kaukana. Hua Hin on kiva kaupunki, jossa myös paikalliset lomailevat.
Hawaji oli upea. Sinne haluaisin uudestaan siihen aikaan, kun valaat tulevat.
Ylläksellä/Levillä/Vuokatissa käydään hakemassa talvea, kun täällä pk-seudulla sitä vähän on.
Kypros siellä mä viimeksi olin ja sinne menisin uudestaan, tykkäsin olla siellä ja tykkään uida meressä ja on kiva jos on keltainen lippu niin voi uida aalloissa
Uudestaan: Rooma, Budapest, Praha, Kreeta
Ei uudestaan: Amsterdam, Berliini, Pariisi, Riika, Tallinna
seychellit oli aivan ihana...