Voihan DHL, arghh!!!
Odotan tilaamaani pakettia ja ihmettelin jo missä se viipyy. Kuljetusfirma DHL. Katsoin seurannasta missä se on, ja voi p, sitä on muka yritetty toimittaa kahdesti vaikka en ole saanut mitään ilmoitusta. "The recipient was not present. A new delivery attempt will take place." "The recipient was not present. The recipient has been notified.
" No ihan tasan olin noihin kellonaikoihin kotona mutta mitään ei ilmoitettu. Asun kerrostalossa. Jos olisin saanut jonkun viestin olisin kyllä tullut alaovelle tai antanut ovikoodin. Ja ihan tasan en ole saanut mitään viestiä miten saada paketti nyt. DHL:n sivut näyttävät tosi sekavilta, osaako joku sanoa mihin pitää ottaa yhteyttä? Puhelinnumeroni on tilauksessa ollut varmasti oikein, koska sain puhelimeeni ilmoituksen kun paketti lähetettiin.
Kommentit (6)
Soita sinne ja sovi tarkka aika ja että kuski soittaa sulle. Näin sain oman pakettini
DHL sivuilla menet siihen tietoja kohtaan ja sieltä valitse yhteydenotto
Laiskoja lusmuja jotka ei ole edes viitsineet paikan päälle vääntäytyä ja klikkailevat vaan koneillaan kahvintuoksuisen konttorin lämmössä että tokihan pakettia on yritetty toimittaa.
Meikä odottelee pakettia ja tulee viesti että yritti toimittaa mutta en ollut kotona. Olin ollut kotona koko päivän ja eipä ollut kukaan käynyt...
Mulla kävi noin ja olivat yrittäneet toimittaa entiseen osoitteeseen, kannataa ehkä ottaa yhteyttä sinne mikä mättää...