Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua toisen ihmisen näköiseksi?

Vierailija
17.08.2018 |

Ihailen aivan mielettömästi yhtä itseäni hieman vanhempaa naista, mutta olen valitettavasti todella erinäköinen kaikin tavoin. Onko kokemuksia Suomesta, suostuvatko plastiikkakirurgit leikkaamaan kuva perusteella toisen ihmisen näköiseksi vai ovatko he realistisen järkeviä ja kieltäytyvät sellaisesta, jos epäilevät taustalla olevan jotain muuta tai liiallista turhamaisuutta tms.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti leikkauttaa samanlaiset hiukset ja koettaa pukeutua samaan tyyliin kuin hän, mutta kun ne hänen hius- ja vaatetyylinsä eivät vain näyttäisi yhtä hyviltä minulle (mulle sopii erilainen tyyli kuin hänelle). :/

Vierailija
2/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde plastiikkakirurgiaan. Osaatko yhtään analysoida, mistä noin voimakas ihailu sinulla johtuu? Liittyykö se vain ulkonäköön vain onko tuo nainen kaikin tavoin "idolisi"? Tunnetteko toisenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mielenterveystoimistoon ja varaa aika sinne, tarvitset apua.

Vierailija
4/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, sinä taas. Rakas ihminen kun tämä tarpeesi muuttua toiseksi ihmiseksi on klassinen epävakaan persoonallisuuhäiriön oire. Tarvitset hitosti terapiaa ennen kuin tuosta sinun elämästä tulee yhtään mitään.

Vierailija
5/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, sinä taas. Rakas ihminen kun tämä tarpeesi muuttua toiseksi ihmiseksi on klassinen epävakaan persoonallisuuhäiriön oire. Tarvitset hitosti terapiaa ennen kuin tuosta sinun elämästä tulee yhtään mitään.

Porvoolainen porvoilee ja täällä otetaan tosissaan.

Vierailija
6/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde plastiikkakirurgiaan. Osaatko yhtään analysoida, mistä noin voimakas ihailu sinulla johtuu? Liittyykö se vain ulkonäköön vain onko tuo nainen kaikin tavoin "idolisi"? Tunnetteko toisenne?

Oon rakastunut häneen, mutta en voi saada häntä omakseni. Hän on samalla idolini ja ihastukseni.

Vierailija
7/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitkään mentaalitaikatemput todellisuutta muuta miksikään. :/

Vierailija
8/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupupup

Vierailija
9/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olisisitkin todellisuudessa mutta kun et edes ole. Sepä se juuri. Sinun todellisuutesi on ihan tosi vinksahtanut, ja kaikki yrittää hiki otsalla saada sinua ymmärtämään sitä, turhaan.

Vierailija
10/10 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olisisitkin todellisuudessa mutta kun et edes ole. Sepä se juuri. Sinun todellisuutesi on ihan tosi vinksahtanut, ja kaikki yrittää hiki otsalla saada sinua ymmärtämään sitä, turhaan.

Miten se on vinksahtanut? Mun kaverinikin joskus sanoo samaa. :/ Jotenkin vain uskoisin, että joku onni ja se rakkauteni tulisi elämääni, kunhan olisin fyysisesti toisenlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi