Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaskaan en saanut hakemaani työpaikkaa. Tämä oli viimeinen pisara.

Vierailija
17.08.2018 |

Olen töissä ihan kamalassa paikassa. Työ tylsää ja yksitoikkoista. Paikka täynnä itsekeskeisiä kiusaajia.
Olen aktiivisesti hakenut uutta duunia viime tammikuusta saakka. Hain myös opiskelemaan. En saanut opiskelupaikkaa enkä ole saanut uutta työtäkään.
Toissapäivänä tuli taas ilmoutus ”kiitos, mutta ei kiitos”. Tämä oli viimeinen pisara. Sen jälkeen olen maanut illat sohvalla eikä mikään huvita. Koitin eilen mennä töihin mutta oli pakko mennä hakemaan saikkua kun ahdisti ja oli jopa fyysisesti paha olo. Tänään siis myös saikulla ja olen vaan laahustanut täällä kotona. Mitään en saa tehtyä. Mikään ei huvita. Itkettää ja väsyttää mut en pysty nukahtamaan. On sellainen olo ettei jaksais enää elääkään kun aina epäinnistun kaikessa.

Huomenna tulee vieraita ja pitäis siivota mut en vaan jaksa/huvita.

Oli pakko avautua kun ei ole ketään kenelle puhua. Mies tokasee vaan että haet lisää paikkoja. Mitä järkee kun en kuitenkaan pääse kun oon niin huono? En tule ikinä kuitenkaan mitään saamaan. Joudun virumaan ahdistuneena lopputyöuran toulla hullujenhuoneella, painajaisten painajais työpaikalla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et saa paikkaa, ei tarkoita, että olisit huono... Tsemppiä!

t. työtön, en ole huono

Vierailija
2/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet esim. kymmeniä paikkoja eikä tärppää niin muuta jotakin sun työnhaussa. Samaa kaavaa ei kannata toistaa loputtomiin jos se ei johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perustella lääkärille sairasloma jos työpaikka ei huvita? Mikä sun diagnoosi sairaslomalapussa on? Minäkin tahon.

Vierailija
4/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika negatiivinen ja syyttelet muita. Ei paras meriitti, asenne paistaa läpi haastattelussa.

Vierailija
5/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykytyössä oo pakko olla. Lähde ja hanki elämä

Vierailija
6/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat opiskella? Avoin amk/yliopisto ovat yksi mahdollisuus.

Vierailija
7/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten perustella lääkärille sairasloma jos työpaikka ei huvita? Mikä sun diagnoosi sairaslomalapussa on? Minäkin tahon.

Vinkkejä tekosairastamiseen tännekin, kiitos.

Vierailija
8/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt vetelää saikuttelijaa palkkaisi. Kyllä se huomataan ja maine kiirii kyllä. Asenne, asenne, asenne. Korjaa se ensin.

Vierailija
9/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue enemmän.

Vierailija
10/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa mikäli lohduttaa. Edes haastatteluihin ei pääse. Työnantajilla on varaa vaatia ihan älyttömyyksiä tällä hetkellä.

Vierailija
11/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kyllä töissä mutta inhoan työtäni jokaista soluani myöten. Yleensä ennen töitä itken ja joudun kasaamaan itseäni keskimäärin 15 min. Vihaan työtäni niin paljon etten voi kuvailla edes. Olen hakenut muihin töihin (sama ala) ja ei tärppää. Tuntuu kuin tukehtuisin ja ilma ei riitä, fyysisesti rintaa puristaa.

Vierailija
12/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla töissä ihan liikaa vastuuta. Tuo sinun yksitoikkoinen ja tylsä työ kuullostaa ihanalta. Vaihdetaan heti työpaikkoja!

Vierailija
13/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään on töitä!

Vierailija
14/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jotain empatiassa vikana jos et näe että ihminen joka tekee yksitoikkoista työtä, seurana kusipäitä hakee töitä koko kevään, yrittää päästä opiskelemaan myös saa joka paikassa hylkäyksen niin joku päivä alkaa murtua.

Mutta se siitä. Ap, sun pitää koota itsesi ja löytää positiivisia, voimaa antavia asioita. Kutsu niitä harrastukseksi tai intohimoksi mutta tee asioita joista nautit ja joista saat voimaa.

Ole oma itsesi! Vaikka vieraiden tulo väsyttää, niin heistä saatat kuitenkin saada iloa päivään.

Vierailija
15/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että et saa paikkaa, ei tarkoita, että olisit huono... Tsemppiä!

t. työtön, en ole huono

Siis jotain vikaa on oltava jos ei työtä saa... Minä teen tällä hetkellä periaatteessa 4 eri työtä vaikka asunkin täällä susirajalla missä on korkea työttömyys. Siksi en ymmärrä miten joku ei saa edes sitä yhtä työtä.

Vierailija
16/16 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap:lla työ, mutta kun ei huvita, ja ne kaikki muut on ihan kakkapäitä, niin kyllä se on yhteiskunnan vika.

Syöksy sementtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi