Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesan naisille sopivia miehiä?

Vierailija
17.08.2018 |

Minkälaisia miehiä hesalaiset naiset haluaa eli millainen pitäisi olla luonteen piirteeltään, koulutukseltaan perhearvoiltaan, että helposti kelpaa näille naisille? Mitä eriäväisyyksiä hesalaisista naisissa on muiden paikkakuntien naisiin?

Sattumalta tapasin entisen avovaimoni, jolta kuulin minulle olevan naisia vain Helsingissä. Muualta en muka tule naista saamaan. Olen ollut vuosia sinkku, vaikka olen etsinyt järjestelmällisesti kumppania. Lyhyitä suhteita vain löytyy (n. 3kk korkeintaan), mutta niitäkin harvoin. Jäi kaivamaan mieltä mitä hän tarkoitti, mutta en tiedä hänen yhteystietojaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ketään joka sanoo 'hesa'! Niin viiskytluvulta.

Vierailija
2/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hesa”

Huutonaurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt samaa. Oon asunut stadissa koko elämäni ja kaikki naissuhteeni ovat ulkopaikkakuntalaisten naisten kanssa

Vierailija
4/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia miehiä hesalaiset naiset haluaa eli millainen pitäisi olla luonteen piirteeltään, koulutukseltaan perhearvoiltaan, että helposti kelpaa näille naisille? Mitä eriäväisyyksiä hesalaisista naisissa on muiden paikkakuntien naisiin?

Sattumalta tapasin entisen avovaimoni, jolta kuulin minulle olevan naisia vain Helsingissä. Muualta en muka tule naista saamaan. Olen ollut vuosia sinkku, vaikka olen etsinyt järjestelmällisesti kumppania. Lyhyitä suhteita vain löytyy (n. 3kk korkeintaan), mutta niitäkin harvoin. Jäi kaivamaan mieltä mitä hän tarkoitti, mutta en tiedä hänen yhteystietojaan.

En tiedä minäkään, mutta kysymys kiinnostaa joten nostan

Vierailija
5/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilaiset muijat on ylpeitä. Minäkin lähiöissä kasvanut skloddi nain ulkopaikkakuntalaisen.

Vierailija
6/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on omat piirit joista yleensä löytyy se oma kouluajoista tunnettu kumppani. Muualta tulleet ovat niitä muita ja etsivät toisiaan.

Vierailija
7/7 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin käynyt monen korkeastikoulutetun hesalaisen naisen kanssa treffeillä ja mistään ei tullut mitään.

Sitten tapasin naisen seinäjoelta ja tapailu alkoi.

Tuntuu että tinderissä on aivan tolkuttomasti kaiken maailman maisteteita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme