Hesan naisille sopivia miehiä?
Minkälaisia miehiä hesalaiset naiset haluaa eli millainen pitäisi olla luonteen piirteeltään, koulutukseltaan perhearvoiltaan, että helposti kelpaa näille naisille? Mitä eriäväisyyksiä hesalaisista naisissa on muiden paikkakuntien naisiin?
Sattumalta tapasin entisen avovaimoni, jolta kuulin minulle olevan naisia vain Helsingissä. Muualta en muka tule naista saamaan. Olen ollut vuosia sinkku, vaikka olen etsinyt järjestelmällisesti kumppania. Lyhyitä suhteita vain löytyy (n. 3kk korkeintaan), mutta niitäkin harvoin. Jäi kaivamaan mieltä mitä hän tarkoitti, mutta en tiedä hänen yhteystietojaan.
Kommentit (7)
Minäkin olen ihmetellyt samaa. Oon asunut stadissa koko elämäni ja kaikki naissuhteeni ovat ulkopaikkakuntalaisten naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä hesalaiset naiset haluaa eli millainen pitäisi olla luonteen piirteeltään, koulutukseltaan perhearvoiltaan, että helposti kelpaa näille naisille? Mitä eriäväisyyksiä hesalaisista naisissa on muiden paikkakuntien naisiin?
Sattumalta tapasin entisen avovaimoni, jolta kuulin minulle olevan naisia vain Helsingissä. Muualta en muka tule naista saamaan. Olen ollut vuosia sinkku, vaikka olen etsinyt järjestelmällisesti kumppania. Lyhyitä suhteita vain löytyy (n. 3kk korkeintaan), mutta niitäkin harvoin. Jäi kaivamaan mieltä mitä hän tarkoitti, mutta en tiedä hänen yhteystietojaan.
En tiedä minäkään, mutta kysymys kiinnostaa joten nostan
Stadilaiset muijat on ylpeitä. Minäkin lähiöissä kasvanut skloddi nain ulkopaikkakuntalaisen.
Helsingissä on omat piirit joista yleensä löytyy se oma kouluajoista tunnettu kumppani. Muualta tulleet ovat niitä muita ja etsivät toisiaan.
Olen itsekin käynyt monen korkeastikoulutetun hesalaisen naisen kanssa treffeillä ja mistään ei tullut mitään.
Sitten tapasin naisen seinäjoelta ja tapailu alkoi.
Tuntuu että tinderissä on aivan tolkuttomasti kaiken maailman maisteteita..
Ei ainakaan ketään joka sanoo 'hesa'! Niin viiskytluvulta.