Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Facebookin messengerissä lähettää vilkutuksen vahingossa?

Vierailija
16.08.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tehdä liiankin helposti,ärsyttävää

Vierailija
4/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tosin pitää ensin klikata auki se ihminen kelle se sitten lähtee.

Vierailija
5/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taapero on onnistunut vilkuttamaan ja peukuttamaan usealle eri henkilölle mesessä.

Vierailija
6/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se vilkutuksen lähettäminen on mahdollista, jos sen henkilön keskusteluikkuna on auki? Eräs mieshenkilö kertoi olleen puhdas vahinko. Vai lieneekö ollut "vahinko"...

t. AP

Vierailija
7/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen itse pari kertaa vilkuttanut vahingossa, noloa ja ärsyttävää!! Toisella kerralla kyseessä oli oma sisko joten ei haitannut mutta toisella kerralla puolituttu ja vielä keskellä yötä.

Vierailija
8/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se vilkutuksen lähettäminen on mahdollista, jos sen henkilön keskusteluikkuna on auki? Eräs mieshenkilö kertoi olleen puhdas vahinko. Vai lieneekö ollut "vahinko"...

t. AP

Ei tarvi olla auki. Oon onnistunut vilkuttamaan klikkaamalla väärää kohtaa. Oli siinä oikealla puolella olevassa kaverilistassa vilkutuksen kuva ja sitä klikkaamalla lähti vahingossa.

Vierailija
9/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella on vieläkin helpompaa vahingossa se tehdä. Ei tarvii ku väärässä kohdassa pitää sormea skrollatessa messengeriä niin johan vilkuttaa. Noloa

Vierailija
10/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu vahingossa juuri tuolla tavalla osumalla väärään kohtaan. Joko selainversion kautta kaverilistassa näkyvää käden kuvaa klikkaamalla tai sitten vahinkokosketuksella Messenger-sovelluksen Aktiivinen-listan ollessa auki.

Vierailija
11/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun taapero on onnistunut vilkuttamaan ja peukuttamaan usealle eri henkilölle mesessä.

Perusmutsi joka tunkee tuon ikäiselle tietotekniikkaa eteen että olis edes hetken huomio muualla?

Vierailija
12/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voi. Itselleni oli ilmestynyt kaveriksi joku ihan tuntematon tyyppi, ilmeisesti olin vahingossa pyytänyt kaveriksi. Tyyppi oli vielä tosi uskonnollinen ja kirjoitteli koko ajan jotain rukoilemis- ja siunaamisjuttuja. En hennonut poistaa kavereista, jos olisi loukkaantunut.

Vierailija
13/13 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinnostunut, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä