Ulk-kismiekkonen soitti minulle ja...
Johdatteli puhelun sek-siin, kyseli kaikkea sellaisella supersek-sikkäällä matalalla äänellä ja lopuksi runk-kasi niin että kuuntelin sitä puhelimessa XD. Ah mikä ääni... Ja miten englanti voikaan olla niin sek-sikästä XD. Meille ei tule mitään välimatkan vuoksi mutta v*ttu että tahdon ulk-kiksen XD. Ei kyllä paljon nappaa suomimiekkoset...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hei Pertsa, ei mikään estä sua hankkimasta ulkomaista miestä.
En ole Pertsa mutta se estää, että en halua nyt muuttaa mihinkään ulkomaille eikä kovin moni ole innoissaan tulossa Suomeen. Yhdessä kanssa on ollut useamman kuukauden ajan "juttua" netissä ja tapaamme jos hän uskaltaa tulla Suomeen XD. Mutta en tiedä onko se pelkkää sek-siä vai romanttista.
Onhan noita ulk-kiksia Suomessakin vaikka miten paljon :) Treffisivuille vaan ja sitä kautta tutustumaan, laita profiili englanniksi!
Ensi kerralla taidan uskaltaa itsekin mennä mukaan ja ehkä tehdä jotain samalla XD. Sitä hän itse asiassa pyysikin XD.
Jos ei Pertsa, niin sitten Eero tai Panu.
age is just a number kirjoitti:
Onhan noita ulk-kiksia Suomessakin vaikka miten paljon :) Treffisivuille vaan ja sitä kautta tutustumaan, laita profiili englanniksi!
Mikä on hyvä ulk-kissivusto?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Pertsa, niin sitten Eero tai Panu.
Miten kukaan voi luulla minua miekkoseksi? XD
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Mikä on hyvä ulk-kissivusto?
Kyllä niitä on ihan joka sovelluksessa. Tinder, badoo, okcupid, deitti.net... Olen itse parisuhteessa mutta siis kaverit kertoneet että yllättävän paljon on muitakin kuin suomalaisia. (en siis nyt puhu pelkästään maa-hanmuuttajista, vaan siis ihan yleisesti ulk-kiksista)
Hei Pertsa, ei mikään estä sua hankkimasta ulkomaista miestä.